دانلود سریال نام سون دختر قدرتمند Strong Girl Nam-soon + زیرنویس فارسی

دانلود سریال نام سون دختر قدرتمند Strong Girl Nam-soon + زیرنویس فارسی

6.6/10 2,768
100% رضایت کاربران (1رای)
سال انتشار : محصول :
زیرنویس فارسی سانسور شده

زن جوانی که از قدرت مافوق بشری برخوردار است، به کره جنوبی باز می گردد تا به دنبال خانواده متولد شده خود بگردد - فقط درگیر یک پرونده مواد مخدر می شود که می تواند قدرت و قدرت او را آزمایش کند.

  • کیفیت 1080p
  • وضعیت پخش پایان یافته
  • سال های پخش 2023
  • زبان ,
  • مدت زمان 60 دقیقه
  • رده سنی TV-MA

سریال نام سون دختر قدرتمند Strong Girl Nam-soon

سریال «نام سون دختر قدرتمند» (Strong Woman Kang Nam Soon) داستان سه نسل از زنان با قدرت‌های فوق بشری را روایت می‌کند. این زنان شامل دختر، مادر و مادربزرگ هستند که درگیر یک پرونده مواد مخدر می‌شوند. سریال «زن قوی کانگ نام سون» درباره کانگ نام سون (با بازی لی یو می) است که در کودکی در مغولستان گم شده بود.

او پس از بزرگ شدن به کره جنوبی می‌آید تا پدر و مادرش را پیدا کند. او در نهایت با مادرش، هوانگ گوم جو، روبرو می‌شود. هوانگ گوم جو زنی ثروتمند در منطقه گانگنام است که پس از ناپدید شدن دخترش، تلاش کرده او را بیابد. مادر بزرگ کانگ نام سون، گیل جونگ گان، نیز دارای قدرت‌های فرا انسانی است. این سه زن درگیر یک پرونده مواد مخدر در گانگنام می‌شوند و کارآگاه کانگ هی شیک به آن‌ها کمک می‌کند و به تدریج به کانگ نام سون علاقه‌مند می‌شود.

درباره سریال

سریال «زن قوی کانگ نام سون» یا سریال «نام سون دختر قدرتمند» (Strong Woman Kang Nam Soon) که با عنوان اصلی «Himssenyeoja Kangnamsoon» و عنوان دیگر «Strong Girl Nam-Soon» نیز شناخته می‌شود، یک مجموعه اکشن، کمدی، عاشقانه و فانتزی است. این سریال محصول کره جنوبی و به کارگردانی کیم جونگ شیک (Kim Jung-Sik) است. فصل اول آن در سال ۲۰۲۳ میلادی با ۱۶ قسمت توسط کمپانی‌های Barunson Studio و Story Phoenix تولید شد. نویسندگی سریال را باک می کیونگ بر عهده داشته است.

بازیگرانی همچون لی یو می، کیم جونگ-اون، کیم هه سوک، اونگ سونگ وو و بیون وو-سوک در این مجموعه نقش‌آفرینی کرده‌اند. این سریال برای اولین بار از ۷ اکتبر تا ۲۶ نوامبر ۲۰۲۳ از شبکه‌های JTBC و TVING در کره جنوبی پخش شد و به صورت همزمان در کشورهایی مانند چین، ژاپن، آمریکا، انگلستان و دیگر کشورها به صورت آنلاین منتشر گردید.

این سریال بر اساس سریال معروف «زن قدرتمند دو بونگ سون» (Strong Woman Do Bong Soon) محصول سال ۲۰۱۷ ساخته شده است.

  • ۱ شهریور ۱۴۰۳
  • 0
  • 1 بازدید

تریلر

دیدگاه‌ها 0

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(