دانلود سریال بازگشت یک گانگستر به دبیرستان 2024 + دوبله فارسی

دانلود سریال بازگشت یک گانگستر به دبیرستان 2024 + دوبله فارسی

7.8/10 914
100% رضایت کاربران (1رای)
سال انتشار : محصول :
همراه با نسخه دوبله فارسی سانسور شده

یک گانگستر میانسال خود را با بدن یک نوجوان قلدر می بیند. این نوجوان که اکنون توسط یک گانگستر سرسخت زندگی می‌کند، شروع به مبارزه با ساختار قدرت در مدرسه‌اش می‌کند و زندگی بدش را تغییر می‌دهد...

  • کیفیت 1080p
  • وضعیت پخش در حال پخش
  • سال های پخش 2024–

سریال بازگشت یک گانگستر به دبیرستان High School Return of a Gangster 2024

سریال “بازگشت یک گانگستر به دبیرستان” (High School Return of a Gangster 2024)، داستان کیم دوک پال، گانگستری ۴۷ ساله را روایت می‌کند که با وجود زندگی در دنیای جرم و جنایت، آرزوی تحصیل در دانشگاه را دارد. او با پسر جوانی به نام سونگ یی هون روبرو می‌شود که قصد خودکشی دارد. به طور معجزه‌آسا، روح کیم دوک پال به بدن سونگ یی هون، دانش‌آموز ۱۹ ساله، وارد می‌شود. حالا کیم دوک پال باید با قلدرها مقابله کند تا عدالت را برقرار سازد.

درباره سریال

این سریال فانتزی، معمایی، علمی‌تخیلی و درام محصول کره جنوبی است. کارگردانی آن بر عهده لی سونگ تک و نویسندگی آن توسط جونگ دا هی انجام شده است. فصل اول این مجموعه در سال ۲۰۲۴ به نمایش درآمد و بازیگرانی همچون یون چان یونگ، بونگ جه هیون، و لی سو جین در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال “بازگشت یک گانگستر به دبیرستان” از ۲۹ می ۲۰۲۴ به طور همزمان در کشورهای مختلف از جمله چین، ژاپن، آمریکا، انگلستان، استرالیا، و بسیاری دیگر از طریق سرویس‌های استریم TVING، Wavve، Viu و Watcha منتشر شد. این مجموعه بر اساس رمان اینترنتی “I, a Gangster, Became a High Schooler” اثر هورول تولید شد.

  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
  • 0
  • 11 بازدید

دیدگاه‌ها 0

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(