دانلود انیمه قلعه متحرک هاول Howl’s Moving Castle 2004 + دوبله فارسی

دانلود انیمه قلعه متحرک هاول Howl’s Moving Castle 2004 + دوبله فارسی

8.66/10 939,731
100% رضایت کاربران
سال انتشار : استودیو سازنده :

آن قطعه معماری به هم ریخته، آن صدای خش خش بخار و مفاصل خش خش، با دودی که از آن بلند می شود در حالی که خود به خود حرکت می کند... آن قلعه محل زندگی جادوگر باشکوه هاول است که به خاطر قدرت جادویی بدنام است. - یا این شایعه در شهر کوچک سوفی هاتر وجود دارد. سوفی، به عنوان دختر ساده یک کلاه‌ساز، انتظار زیادی از آینده‌اش ندارد و به کار سخت در مغازه راضی است.

با این حال، زندگی ساده سوفی زمانی که او در یک موقعیت ناراحت کننده گرفتار می شود، تغییر می کند و جادوگر مرموز به نظر می رسد او را نجات می دهد. متأسفانه، این برخورد، هرچند کوتاه، جادوگر بیهوده و انتقام‌جوی هدر را در حسادت ناشی از اختلافات گذشته با هاول - برانگیخت تا دختر را نفرین کند و او را به پیرزنی تبدیل کند.

در تلاشی برای بازگشت به حالت عادی، سوفی باید هاول و تعداد بیشماری از همراهان عجیب و غریب - از یک شیطان آتشین قدرتمند گرفته تا مترسکی را که می پرد - را در قلعه زندگی او همراهی کند، در حالی که یک جنگ خشمگین پادشاهی آنها را از هم می پاشد.

[نوشته شده توسط MAL Rewrite]

  • کیفیت 1080p
  • نوع
  • مدت زمان 1 ساعت 59 دقیقه
  • پخش از 20 نوامبر 2004
  • رده سنی G - All Ages

انیمه قلعه متحرک هاول Howl’s Moving Castle 2004

انیمه “قلعه متحرک هاول” (ハウルの動く城) یک انیمه خیال‌پردازی ژاپنی به نویسندگی و کارگردانی هایائو میازاکی است که در سال ۲۰۰۴ تولید شده است. این فیلم، محصول استودیو جیبلی، اقتباسی از رمان نوشته دایانا واین جونز می‌باشد. داستان فیلم به بررسی اثرات مخرب جنگ و تأثیر ویرانگر آن بر عواطف و احساسات مردم می‌پردازد.

در داستان این انیمه، جنگ بزرگی رخ می‌دهد و پادشاه از تمامی جادوگران می‌خواهد تا او را همراهی کنند. اما جادوگری به نام هاول از این درخواست سرپیچی کرده و تصمیم می‌گیرد با بمب‌افکن‌های جنگی مبارزه کند. در این میان، دختری که هاول را دوست دارد تلاش می‌کند تا طلسمی که قلب هاول را به دام انداخته است، باطل کند.

“قلعه متحرک هاول” به عنوان یکی از آثار برجسته هایائو میازاکی شناخته می‌شود و در هفتاد و هشتمین دوره جوایز اسکار در سال ۲۰۰۶، نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین فیلم پویانمایی شد. این فیلم با موضوعات عمیق و پیام‌های انسانی خود، توانسته است مخاطبان بسیاری را جذب کند.

  • ۶ مرداد ۱۴۰۳
  • 0
  • 2 بازدید

دیدگاه‌ها 0

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(