دانلود انیمه شاهزاده مونونوکه Princess Mononoke 1997 + دوبله فارسی

دانلود انیمه شاهزاده مونونوکه Princess Mononoke 1997 + دوبله فارسی

8.66/10 821,217
100% رضایت کاربران
سال انتشار : استودیو سازنده :

هنگامی که یک روستای Emishi مورد حمله یک گراز شیطان خشن قرار می گیرد، شاهزاده جوان آشیتاکا جان خود را برای دفاع از قبیله خود به خطر می اندازد. جانور با نفس در حال مرگش، بازوی شاهزاده را نفرین می کند و به او قدرت های اهریمنی می دهد و در عین حال به تدریج زندگی او را از بین می برد. آشیتاکا به دستور پیران روستا برای سفر به غرب برای درمان، به تاتارا، شهر آهنی می‌رسد، جایی که خود را درگیر درگیری شدید می‌بیند: بانو ابوشی از تاتارا، که جنگل‌زدایی مداوم را ترویج می‌کند، در مقابل شاهزاده سان و ارواح مقدس می‌ایستد. جنگل، که از ویرانی هایی که توسط انسان ها به وجود آمده خشمگین هستند. همانطور که نیروهای متضاد طبیعت و بشر شروع به درگیری در یک مبارزه ناامیدانه برای بقا می کنند، آشیتاکا تلاش می کند تا هماهنگی بین این دو را جستجو کند و در تمام این مدت با شیطان نهفته درون خود می جنگد. شاهزاده مونونوکه داستانی است که ارتباط فناوری و طبیعت را به تصویر می کشد و در عین حال مسیر هماهنگی را نشان می دهد که با پذیرش متقابل می توان به آن دست یافت.

[نوشته شده توسط MAL Rewrite]

  • کیفیت 1080p
  • نوع
  • مدت زمان 2 ساعت 13 دقیقه
  • پخش از 12 جولای 1997
  • رده سنی PG-13

انیمه شاهزاده مونونوکه Princess Mononoke 1997

انیمه “شاهزاده مونونوکه” (Princess Mononoke) یک اثر ژاپنی در سبک حماسی و خیال‌پردازانه است که توسط هایائو میازاکی نوشته و کارگردانی شده و در سال ۱۹۹۷ به تولید رسیده است. آشیتاکا، قهرمان ماجراجوی داستان، در جریان سفری هیجان‌انگیز به دنبال کشف و یافتن چندین شی مهم با چالش‌های زیادی مواجه می‌شود. در طول این سفر، او با چندین قبیله مختلف به مبارزه می‌پردازد و همچنین با دختری آشنا می‌شود که…

صداپیشگان این فیلم شامل یوجی ماتسودا، یوریکو ایشیدا، یوکو تاناکا، کائورو کوبایاشی و ماساهیکو نیشیمورا هستند. داستان فیلم در اواخر دوره موروماچی ژاپن روایت می‌شود و به بررسی نبردی میان ایزدان جنگل و انسان‌هایی می‌پردازد که به دنبال بهره‌برداری از قدرت‌ها و منابع طبیعی آن‌ها هستند.

“شاهزاده مونونوکه” محصول استودیو جیبلی و یکی از برجسته‌ترین آثار هایائو میازاکی به شمار می‌آید. این انیمه در ۱۲ ژوئیه ۱۹۹۷ در ژاپن به نمایش درآمد و در ۲۹ اکتبر ۱۹۹۹ در سایر کشورها منتشر شد. فیلم به شدت مورد استقبال منتقدان قرار گرفت و موفقیت تجاری بزرگی را تجربه کرد. به‌طوری‌که عنوان پرفروش‌ترین فیلم سال ۱۹۹۷ در ژاپن را به خود اختصاص داد. همچنین هایائو میازاکی به خاطر این اثر، نامزد دریافت جایزه آنی شد.

  • ۳۱ تیر ۱۴۰۳
  • 0
  • 2 بازدید

دیدگاه‌ها 0

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(