دانلود فیلم ببر یا بمیر Vaincre ou mourir 2023 + دوبله فارسی

دانلود فیلم ببر یا بمیر Vaincre ou mourir 2023 + دوبله فارسی

5.4/10 884
100% رضایت کاربران (1رای)
سال انتشار : محصول :
همراه با نسخه دوبله فارسی سانسور شده

زندگی قهرمانانه شارت، نجیب‌زاده‌ای که دهقانان وندی به دنبال مبارزه با انقلابیون جمهوری‌خواه، برای دفاع از سرزمین، ایمان، پسران و دینشان بودند.

  • کیفیت 1080p
  • زبان
  • مدت زمان 100 دقیقه
  • بودجه EUR3,500,000 دلار

فیلم ببر یا بمیر Vaincre ou mourir 2023

فیلم “ببر یا بمیر” (Vaincre ou mourir) محصول ۲۰۲۳، داستانی را در سال ۱۷۹۳ و در دوران انقلاب فرانسه روایت می‌کند. شخصیت اصلی، جوانی به نام شارت است که پس از کنار گذاشته شدن از نیروی دریایی سلطنتی، به خانه بازمی‌گردد. در این زمان، دهقانان علیه جمهوری‌خواهان شورش می‌کنند و از شارت می‌خواهند تا رهبری شورش را بر عهده بگیرد. به زودی، شارت به رهبر قدرتمند و زیرکی تبدیل می‌شود و افراد مختلف از جمله فراریان، زنان و کودکان را برای تشکیل ارتشی بزرگ متحد می‌کند. مبارزه برای آزادی تازه آغاز شده است.

درباره فیلم

فیلم “ببر یا بمیر” درام و تاریخی به کارگردانی پل مینو و وینسنت موتز، توسط کمپانی Puy Du Fou Films تولید شده است. فیلمنامه آن نیز به قلم وینسنت موتز نوشته شده و بازیگرانی همچون هوگو بکر، ولنتاین پیفارد و تریستان استودر در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

ببر یا بمیر برای اولین بار در ۲۵ ژانویه ۲۰۲۳ در سینماهای فرانسه اکران شد و توانست فروش ۲.۱ میلیون دلاری داشته باشد. سپس توسط کمپانی Seven Sept به صورت DVD منتشر گردید و در نهایت به‌صورت آنلاین در کشورهای مختلف از جمله آمریکا، انگلستان و استرالیا پخش شد.

تهیه‌کنندگی این فیلم بر عهده گیوم آلر، هوبرت دی فیلیپو و نیکلاس دی ویلیرز بوده است. موسیقی متن اثر مارتین باچلار و فیلمبرداری آن توسط الکساندر جامین انجام شده است. فیلم با واکنش‌های مختلفی از سوی منتقدان و تماشاگران مواجه شد.

  • ۷ مهر ۱۴۰۳
  • 0
  • 1 بازدید

دیدگاه‌ها 0

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(