دانلود فیلم سرگرد گروم: بازی Major Grom: The Game 2024 + زیرنویس فارسی

دانلود فیلم سرگرد گروم: بازی Major Grom: The Game 2024 + زیرنویس فارسی

6.1/10 1,486
100% رضایت کاربران (1رای)
سال انتشار : محصول :
زیرنویس فارسی سانسور شده

یک سال از شکست دکتر طاعون می گذرد و ایگور گروم تبدیل به یک قهرمان برای کل شهر شده است. اما اکنون او منتظر مبارزه با یک ابرشرور جدید است.

  • کیفیت 1080p
  • زبان
  • مدت زمان 168 دقیقه

فیلم سرگرد گروم: بازی Major Grom: The Game 2024

فیلم “سرگرد گروم: بازی” (Major Grom: The Game) محصول ۲۰۲۴، یک سال پس از شکست دکتر طاعون رخ می‌دهد. ایگور گروم، حالا به قهرمان شهر تبدیل شده است، اما با ظهور شخصیت مرموزی به نام فانتوم، وارد یک بازی خطرناک می‌شود.

درباره فیلم

این فیلم اکشن و ماجراجویانه به کارگردانی اولگ تروفیم، توسط کمپانی‌های BUBBLE Studios و Studio Plus تولید شده است. فیلمنامه را آرتیوم گابرلیانوف، اکاترینا کراسنر و نیکولای شیشکین نوشته‌اند. از بازیگران می‌توان به لوبوف آکسیونوا، کنستانتین خابنسکی و ماتوی لیکوف اشاره کرد.

سرگرد گروم: بازی برای اولین بار در ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ در جشنواره فیلم مسکو به نمایش درآمد و سپس در ۲۳ می در سینماهای روسیه اکران شد و با فروش ۶.۴ میلیون دلاری مواجه شد. این فیلم به‌صورت جهانی در کشورهایی مانند آمریکا، انگلستان، کانادا و سایر کشورها نیز منتشر شد.

این فیلم که دنباله مستقیم سرگرد گروم: دکتر طاعون (۲۰۲۱) است، براساس کتاب‌های مصور آرتیوم گابرلیانوف و اوگنی فدوتوف ساخته شده و توانست جایزه بهترین موسیقی تریلر خارجی را در جشنواره Golden Trailer Awards کسب کند.

  • ۷ مهر ۱۴۰۳
  • 0
  • 1 بازدید

دیدگاه‌ها 0

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(