دانلود فیلم پرواز 404 Flight 404 2024 + زیرنویس فارسی

دانلود فیلم پرواز 404 Flight 404 2024 + زیرنویس فارسی

7.4/10 1,360
100% رضایت کاربران (1رای)
سال انتشار : محصول :
زیرنویس فارسی سانسور شده

روزها قبل از سفر حج به مکه، غاده با یک وضعیت اضطراری مواجه می شود و به مبلغ زیادی پول نیاز دارد. او باید به گذشته ای آلوده برگردد و آن را از مصرف کردنش باز دارد.

  • کیفیت 1080p
  • زبان
  • مدت زمان 104 دقیقه

فیلم پرواز ۴۰۴ Flight 404 2024

در فیلم “پرواز ۴۰۴” (Flight 404) محصول ۲۰۲۴، زنی به نام غاده، چند روز قبل از سفر به مکه برای حج، با یک بحران مالی روبه‌رو می‌شود. او برای تأمین هزینه جراحی مادرش باید دوباره با افرادی از گذشته ارتباط برقرار کند و تصمیمات دشواری بگیرد.

درباره فیلم

این فیلم با عناوین دیگر “رحله ۴۰۴” و “Cairo Mecca” شناخته می‌شود و به کارگردانی هانی خلیفه ساخته شده است. فیلم محصول مشترک کمپانی‌های Film-Clinic، Lagoonie Film Production و Arabia Pictures است. نویسندگی فیلمنامه بر عهده محمد راگا بوده و بازیگرانی مانند منا زکی، محمد ممدوح، و حسن العدل در آن نقش‌آفرینی کرده‌اند.

“پرواز ۴۰۴” در تاریخ ۲۵ ژانویه ۲۰۲۴ برای اولین بار در سینماهای مصر اکران شد و سپس به صورت DVD و اینترنتی در کشورهای مختلف از جمله آمریکا، کانادا، انگلستان و استرالیا منتشر گردید. تهیه‌کنندگی این فیلم توسط محمد حفظی و روآ المدنی انجام شده است. موسیقی متن توسط سعاد بوشناق ساخته شده و فیلمبرداری به عهده فوزی درویش بوده است. این اثر در چندین جشنواره بین‌المللی حضور داشته و نامزد سه جایزه از جمله بهترین فیلم بلند و بهترین موسیقی متن شده است.

شما می‌توانید این فیلم را از سایت تی وی دانلود با سه کیفیت به صورت آنلاین تماشا یا دانلود کنید.

  • ۵ مهر ۱۴۰۳
  • 0
  • 0 بازدید

تریلر

دیدگاه‌ها 0

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(