دانلود فیلم ایرانی کما Coma 2004 (رایگان)

دانلود فیلم ایرانی کما Coma 2004 (رایگان)

5.5/10 1,498
100% رضایت کاربران (1رای)
سال انتشار : محصول :

جوانی فارغ التحصیل دکترا و فرزند ثروتمندی استثمارگر دین در آستانه ترک ایران به مقصد آمریکا با حوادث و حوادثی مواجه می شود که مانع تربیت او از سایر طبقات جامعه ایران می شود.

  • کیفیت 1080p
  • زبان
  • مدت زمان 84 دقیقه

فیلم ایرانی کما Coma 2004

در فیلم ایرانی “کما”، امیر مرادیان، تنها پسر یک خانواده ثروتمند است. پدر و مادرش جدا شده‌اند و مادرش با خواهرش در خارج زندگی می‌کند. امیر از زندگی در ایران خسته شده و قصد دارد با نامزدش سارا، ایران را ترک کند. مادرش هم مقدمات تحصیل او را در آمریکا فراهم کرده است. اما پدرش با این تصمیم مخالف است. در همین حین، امیر با پیرمردی تصادف می‌کند و ماجرا تغییر می‌کند.

درباره فیلم

فیلم ایرانی “کما” محصول سال ۱۳۸۲ در ژانر کمدی و درام، به کارگردانی آرش معیریان و نویسندگی پیمان معادی است. این فیلم که توسط عبدالله علیخانی و محمدحسین فرح‌بخش تهیه شده، در سال ۱۳۸۳ به پرفروش‌ترین فیلم سینمای ایران تبدیل شد. داستان فیلم حول امیر مرادیان (با بازی محمدرضا گلزار) می‌چرخد که درگیر مشکلات خانوادگی و اجتماعی است. او در روزهای آخر پیش از ترک ایران، با پیرمردی تصادف می‌کند که به کما می‌رود.

امیر در بیمارستان با پسر پیرمرد (امین حیایی) درگیر می‌شود. پدر امیر برای گرفتن رضایت به بیمارستان می‌آید، اما پسر پیرمرد به او پول نمی‌دهد. با این حال، رابطه‌ای دوستانه میان امیر و پسر پیرمرد شکل می‌گیرد. در نهایت، امیر تصمیم می‌گیرد پول سفرش را برای عمل جراحی پسر پیرمرد بدهد. حسن (پسر پیرمرد) بعد از بهبودی برای امیر بلیط سفر و یک ساعت مچی می‌فرستد، اما امیر در فرودگاه متوجه می‌شود که ممنوع‌الخروج شده است.

شما می‌توانید فیلم ایرانی “کما” را به صورت رایگان از سایت تی وی دانلود با سه کیفیت به صورت آنلاین تماشا یا دانلود کنید.

  • ۲۶ شهریور ۱۴۰۳
  • 0
  • 0 بازدید

دیدگاه‌ها 0

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(