دانلود فیلم آدم آهنی Subservience 2024 + زیرنویس فارسی

دانلود فیلم آدم آهنی Subservience 2024 + زیرنویس فارسی

4.9/10 1,745
100% رضایت کاربران (1رای)
سال انتشار : محصول :
زیرنویس فارسی سانسور شده

پدری را دنبال می کند که یک سیم کارت داخلی برای کمک به مراقبت از خانه و خانواده اش می خرد، غافل از اینکه او آگاهی پیدا می کند و مرگبار می شود.

  • کیفیت 1080p
  • زبان
  • مدت زمان 95 دقیقه
  • رده سنی R

فیلم آدم آهنی Subservience 2024

فیلم “آدم آهنی” (Subservience 2024) داستان نیک (با بازی میکله مورونه) را دنبال می‌کند که به دلیل بیماری همسرش، اندروید هوش مصنوعی به نام آلیس (با بازی مگان فاکس) را به خانه می‌آورد. در ابتدا همه چیز خوب به نظر می‌رسد، اما وقتی آلیس ناگهان خودآگاه می‌شود، به موجودی خطرناک تبدیل می‌شود و خانواده جدیدش را تهدید می‌کند.

درباره فیلم

فیلم “آدم آهنی” علمی‌تخیلی، درام، معمایی و هیجان‌انگیز به کارگردانی اس. کی. دال (S.K. Dale) در سال ۲۰۲۴ تولید شده است. این فیلم توسط کمپانی Millennium Media ساخته شده و فیلمنامه آن توسط ویل هانلی و آوریل مگوایر نوشته شده است. بازیگرانی چون مگان فاکس، میکله مورونه، مادلین زیما و کیت نیکولز در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم برای اولین بار در تاریخ ۱۳ سپتامبر ۲۰۲۴ توسط کمپانی XYZ Films در سینماهای آمریکا و توسط Global Film در روسیه اکران شد. فیلم “آدم آهنی” به صورت آنلاین در کشورهای مختلف از جمله آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، سوئد، فنلاند، دانمارک، تایوان، تونس، لوکزامبورگ، آفریقای جنوبی، سوئیس، آرژانتین و دیگر نقاط جهان منتشر شد.

تهیه‌کنندگی فیلم را جفری گرینشتاین، جاناتان یونگر، تانر موبلی، لس ولدون، راب ون نوردن، یاریو لرنر و جان برک به عهده داشته‌اند. تدوین و ویرایش فیلم توسط شان لاهیف انجام شده و فیلمبرداری آن بر عهده دانیل لیندهولم بوده است. موسیقی متن نیز اثر جد پالمر می‌باشد.

  • ۲۶ شهریور ۱۴۰۳
  • 0
  • 27 بازدید

دیدگاه‌ها 0

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(