دانلود فیلم افسر کمربند مشکی Officer Black Belt 2024 + زیرنویس فارسی

دانلود فیلم افسر کمربند مشکی Officer Black Belt 2024 + زیرنویس فارسی

6.9/10 1,261
100% رضایت کاربران (1رای)
سال انتشار : محصول :
زیرنویس فارسی سانسور شده

یک پیمانکار نامحدود در وزارت دادگستری، که از نزدیک کسانی را که دستبند الکترونیکی مچ پا می پوشند مدیریت می کند، در کار افسران مشروط کمک می کند، و توهین کلامی و خشونتی را که در مواقع اضطراری رخ می دهد سرکوب می کند.

  • کیفیت 1080p
  • زبان ,
  • مدت زمان 108 دقیقه
  • رده سنی TV-MA

فیلم افسر کمربند مشکی Officer Black Belt 2024

فیلم “افسر کمربند مشکی” (Officer Black Belt 2024) داستان رزمی‌کار ماهری به نام لی جونگ دو را روایت می‌کند. او نمی‌تواند از کنار کسانی که به کمک نیاز دارند بی‌تفاوت عبور کند. در این میان، به طور تصادفی با افسر نظارت بر محکومین به نام کیم سون مین آشنا می‌شود و با او متحد می‌شود تا با جرم و جنایت مقابله کند.

درباره فیلم

این فیلم اکشن، کمدی، درام و جنایی در سال ۲۰۲۴ به کارگردانی جیسون کیم (Jason Kim) ساخته شده است. فیلم “افسر کمربند مشکی” همچنین با نام‌های “Mudosilmugwan” و “Dance Studio Manager” شناخته می‌شود. این فیلم توسط کمپانی‌های Climax Studio و Seven O Six تولید شده است. جیسون کیم علاوه بر کارگردانی، فیلمنامه این فیلم را نیز نوشته است. بازیگرانی چون کیم وو بین، کیم سونگ کیون، لی هیون گول و لی جونگ اوک در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سینمایی کره ای “افسر کمربند مشکی” برای اولین بار در تاریخ ۱۳ سپتامبر ۲۰۲۴ از طریق نتفلیکس (Netflix) به صورت آنلاین در کشورهای مختلف از جمله آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، سوئد، فنلاند، دانمارک، تایوان، تونس، لوکزامبورگ، آفریقای جنوبی، سوئیس، آرژانتین، چین، هنگ‌کنگ، تایلند، اندونزی، کره‌جنوبی و ژاپن منتشر شد. تهیه‌کنندگی فیلم بر عهده بیون سونگ مین، جیسون کیم، جانگ جو یون و لی سانگ می بوده است. موسیقی متن توسط کو جا وان ساخته شده است. تدوین و ویرایش فیلم نیز توسط لی یون سونگ و کیم سان مین انجام شده است.

  • ۲۶ شهریور ۱۴۰۳
  • 0
  • 5 بازدید

دیدگاه‌ها 0

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(