دانلود فیلم طعم آزادی The Taste of Freedom 2023 + زیرنویس فارسی

دانلود فیلم طعم آزادی The Taste of Freedom 2023 + زیرنویس فارسی

6.6/10 154
100% رضایت کاربران (1رای)
سال انتشار : محصول :
زیرنویس فارسی سانسور شده

یک آشپز جوان فرار می کند تا رویای خود را برای تبدیل شدن به یک سرآشپز در رستورانی معتبر در شهر دنبال کند. اگرچه وقتی او به طور تصادفی با کتاب آشپزی سال 1929 که توسط سرآشپز افسانه ای اولگا فرانکو نوشته شده است، برخورد می کند، زندگی او تغییر غیرمنتظره ای پیدا می کند.

فیلم طعم آزادی The Taste of Freedom 2023

فیلم «طعم آزادی» (Taste of Freedom) محصول ۲۰۲۳ اوکراین، داستان واریا، یک آشپز جوان، را روایت می‌کند که آرزوی تبدیل شدن به سرآشپزی معروف در رستورانی معتبر را دارد. اما زندگی او با پیدا کردن یک کتاب آشپزی قدیمی از سال ۱۹۲۹، نوشته سرآشپز افسانه‌ای اولگا فرانکو، به شکلی غیرمنتظره تغییر می‌کند.

درباره فیلم

این فیلم کمدی، درام و عاشقانه به کارگردانی الکساندر بریزان ساخته شده و توسط کمپانی Ganzafilm Production تولید شده است. فیلمنامه اثر را اولنا مورنتسووا شولیک و الکساندرا ویتازیوا به صورت مشترک نوشته‌اند. بازیگرانی همچون ایرینا کوداشوا، ایرما ویتوسکا و توماش سوبچاک در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم «طعم آزادی» اولین بار در ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۳ در جشنواره Silence ça Touille در فرانسه نمایش داده شد و سپس در ۷ مارس ۲۰۲۴ توسط کمپانی Splendid Film در سینماهای اوکراین اکران شد. همچنین، به صورت جهانی از طریق سرویس‌های استریم در کشورهای مختلفی چون آمریکا، انگلستان، کانادا و استرالیا منتشر شد. تهیه‌کنندگی این فیلم را آرتم دنیسوف و ویتالی دوکالنکو به‌عهده داشته و فیلمبرداری توسط یوگنی اوسانوف انجام شده است.

شما می‌توانید این فیلم را از سایت تی وی دانلود با سه کیفیت به صورت آنلاین تماشا یا دانلود کنید.

  • ۲۴ شهریور ۱۴۰۳
  • 0
  • 0 بازدید

دیدگاه‌ها 0

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(