دانلود فیلم دختر پادشاه مرداب The Marsh King’s Daughter 2023

دانلود فیلم دختر پادشاه مرداب The Marsh King’s Daughter 2023

5.9/10 12,256
100% رضایت کاربران (1رای)
سال انتشار : محصول :
همراه با نسخه دوبله فارسی سانسور شده

زنی به دنبال انتقام از مردی که مادرش را ربوده است.

  • کیفیت 1080p
  • زبان
  • مدت زمان 109 دقیقه
  • رده سنی R

فیلم دختر پادشاه مرداب The Marsh King’s Daughter 2023

فیلم “دختر پادشاه مرداب” (The Marsh King’s Daughter) ۲۰۲۳ داستان هلنا (با بازی دیزی ریدلی) را دنبال می‌کند. هلنا به نظر می‌رسد زندگی عادی و آرامی دارد، اما راز تاریکی را از همه پنهان کرده است. پدرش، پادشاه مرداب، سال‌ها پیش او و مادرش را در اسارت نگه داشته بود. اکنون، با فرار غیرمنتظره پدرش از زندان، هلنا ناچار است با گذشته خود روبه‌رو شود و انتقام بگیرد.

درباره فیلم

این فیلم جنایی، درام، معمایی و هیجان‌انگیز به کارگردانی نیل برگر (Neil Burger) و محصول ۲۰۲۳ آمریکا است. فیلمنامه آن توسط الی اسمیت و مارک ال. اسمیت نوشته شده است. تولید این فیلم بر عهده کمپانی‌های Black Bear Pictures و Anonymous Content بوده است. فیلم “دختر پادشاه مرداب” بر اساس رمانی به همین نام نوشته کارن دیون در سال ۲۰۱۷ ساخته شده است.

بازیگران اصلی فیلم شامل دیزی ریدلی، بن مندلسون، گرت هدلند و کارن پیستوریوس هستند. فیلم در ۳ نوامبر ۲۰۲۳ توسط Lionsgate و Roadside Attractions در سینماهای آمریکا اکران شد و پس از آن، در ۲۹ سپتامبر ۲۰۲۳ به‌طور همزمان از طریق STX Films در کشورهای مختلف از جمله انگلستان، کانادا، استرالیا و دیگر کشورها به‌صورت آنلاین منتشر شد.

تهیه‌کنندگی این فیلم را ساموئل جی. براون، تارا فینگان، آدام فوگلسون، جان فریدبرگ، مایکل هایملر، چارلز میلر، فیلیپ موروس، کیت ردمون، کلیف رابرتز، تدی شوارتزمن، رابرت سیموندز و مارک ال. اسمیت به‌طور مشترک بر عهده داشته‌اند. موسیقی متن فیلم اثر آدام جانوتا بزووسکی است و فیلمبرداری آن توسط آلوین اچ. کوچلر انجام شده است.

 

  • ۱۹ شهریور ۱۴۰۳
  • 0
  • 8 بازدید

تریلر

دیدگاه‌ها 0

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(