دانلود سریال شب مبارزه: سرقت میلیون دلاری 2024 Fight Night

دانلود سریال شب مبارزه: سرقت میلیون دلاری 2024 Fight Night

6.6/10 227
100% رضایت کاربران (1رای)
سال انتشار : محصول :
قسمت 3 اضافه شد
زیرنویس فارسی سانسور شده

پس از بازگشت به بوکس پس از طفره رفتن از درفت، علی جری کواری را شکست داد. در اواخر همان شب، صدها نفر در مراسم بعد از مهمانی او در یک سرقت مسلحانه گسترده مورد سرقت قرار می گیرند.

  • کیفیت 1080p
  • وضعیت پخش در حال پخش
  • سال های پخش 2024–
  • زبان

 سریال شب مبارزه: سرقت میلیون دلاری ۲۰۲۴ Fight Night

سریال «شب مبارزه: سرقت میلیون دلاری» (Fight Night: The Million Dollar Heist) در سال ۲۰۲۴ با روایت سرقت بزرگ در تاریخ آتلانتا به نمایش درمی‌آید. در این داستان، گروهی از ثروتمندان در سال ۱۹۷۰ میلادی در یک مهمانی به مناسبت بازگشت محمدعلی به دنیای بوکس حضور دارند و شب به پایان می‌رسد با بزرگ‌ترین دزدی که آتلانتا تا به حال دیده است. وقتی مردی به نام Chicken Man به عنوان مظنون اصلی شناخته می‌شود، تلاش می‌کند تا بی‌گناهی خود را ثابت کرده و کارآگاهی را متقاعد سازد، اما…

درباره سریال

این سریال اکشن، جنایی و معمایی به کارگردانی کریگ برور (Craig Brewer) محصول آمریکا است. فصل اول آن در سال ۲۰۲۴ توسط DogHouse Pictures، Hartbeat Productions و Peacock تولید شده و فیلمنامه آن توسط شای اوگبونا نوشته شده است. بازیگران معروفی مانند کوین هارت، ترجی پی. هنسون، ترنس هاوارد، کلوئی بیلی، لوری هاروی، دان چیدل، ساموئل ال. جکسون، دکستر داردن و نالا تامپسون در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال «شب مبارزه: سرقت میلیون دلاری» اولین بار از ۵ سپتامبر ۲۰۲۴ توسط سرویس استریم Peacock در کشورهای مختلف از جمله آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، آلمان و فرانسه منتشر شد. تهیه‌کنندگی این مجموعه را کریگ برور، تیفانی براون، کنی برنز، کانل برن، مایک دنیلز، کوین هارت و جیسون هورویچ به عهده داشته‌اند. طراحی صحنه بر عهده تونی بارتون و کارگردانی هنری آن توسط مارک دیلون و مری بث مک کافری دیلون انجام شده است. این سریال بر اساس پادکست مشابهی از سال ۲۰۲۰ ساخته شده است.

  • ۱۷ شهریور ۱۴۰۳
  • 0
  • 1 بازدید

دیدگاه‌ها 0

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(