دانلود فیلم دیدی Dìdi 2024 + زیرنویس فارسی

دانلود فیلم دیدی Dìdi 2024 + زیرنویس فارسی

7.6/10 3,330
100% رضایت کاربران (1رای)
سال انتشار : محصول :
زیرنویس فارسی سانسور شده

در سال 2008، در آخرین ماه تابستان قبل از شروع دبیرستان، یک پسر 13 ساله آمریکایی تایوانی تأثیرپذیر آنچه را که خانواده‌اش نمی‌توانند به او بیاموزند را می‌آموزد: چگونه اسکیت بازی کند، چگونه معاشقه کند، و چگونه مادرت را دوست داشته باشد.

فیلم دیدی Dìdi 2024

فیلم «دیدی» یا فیلم «برادر کوچکتر» (Dìdi)، محصول ۲۰۲۴ آمریکا به کارگردانی شان وانگ، داستان پسری تایوانی-آمریکایی ۱۳ ساله را روایت می‌کند. او در تابستان ۲۰۰۸ و پیش از شروع دبیرستان، تصمیم می‌گیرد آنچه که خانواده‌اش قادر به آموزش آن نیستند، خود به تنهایی یاد بگیرد.

درباره فیلم

این فیلم در ژانر کمدی و درام ساخته شده و توسط کمپانی‌های Antigravity Academy، Maiden Voyage و Spark Features تولید شده است. فیلمنامه نیز توسط شان وانگ نوشته شده و بازیگرانی مانند ایزاک وانگ، جوآن چن، شرلی چن و دیگر هنرمندان در آن نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم «دیدی» اولین بار در تاریخ ۱۹ ژانویه ۲۰۲۴ در جشنواره فیلم ساندنس (Sundance) نمایش داده شد. این فیلم پس از شرکت در چندین جشنواره بین‌المللی، در ۲۶ جولای ۲۰۲۴ توسط کمپانی Focus Features در سینماهای منتخب آمریکا اکران شد و به فروش ۴.۶ میلیون دلاری رسید. همچنین، نسخه DVD آن توسط Mediumrare Entertainment منتشر گردید.

این اثر موفق شد در جشنواره‌های مختلف بین‌المللی ۴ جایزه از جمله بهترین کارگردانی و بهترین فیلم درام را کسب کند و نامزد ۸ جایزه دیگر از جمله بهترین فیلم بلند و بهترین کارگردانی شود. همچنین، فیلم «برادر کوچکتر» به صورت اینترنتی در کشورهای مختلف از جمله آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، آلمان و چین منتشر شد.

  • ۱۷ شهریور ۱۴۰۳
  • 0
  • 1 بازدید

دیدگاه‌ها 0

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(