دانلود فیلم شبکه زنبوری Wasp Network 2019 + دوبله فارسی

دانلود فیلم شبکه زنبوری Wasp Network 2019 + دوبله فارسی

5.9/10 12,088
54نمره منتقدین
100% رضایت کاربران (1رای)
سال انتشار : محصول :
همراه با نسخه دوبله فارسی سانسور شده

داستان پنج زندانی سیاسی کوبایی که از اواخر دهه 1990 توسط ایالات متحده به اتهام جاسوسی و قتل زندانی شده بودند.

فیلم شبکه زنبوری Wasp Network 2019

فیلم “شبکه زنبوری” (Wasp Network) محصول ۲۰۱۹، داستان پنج زندانی سیاسی کوبایی را روایت می‌کند که به اتهام جاسوسی و قتل به زندان افتاده‌اند. این فیلم بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده است.

درباره فیلم

این فیلم به کارگردانی اولیویه آسایاس (Olivier Assayas) از فرانسه، برزیل، اسپانیا و بلژیک است. فیلم به تهیه‌کنندگی کمپانی‌های RT Features، CG Cinéma و Nostromo Pictures تولید شده است. فیلمنامه این اثر نیز توسط اولیویه آسایاس بر پایه کتاب “آخرین سربازان جنگ سرد” اثر فرناندو مورایس نوشته شده است. در این فیلم، بازیگران مشهوری چون ادگار رامیرس، پنه‌لوپه کروز، واگنر مورا، گائل گارسیا برنال، آدریا آرجونا و آنا د آرماس به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم “شبکه زنبوری” نخستین بار در تاریخ ۱ سپتامبر ۲۰۱۹ در جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز به نمایش درآمد و سپس در ۱۹ ژوئن ۲۰۲۰ به طور همزمان در سرویس استریم نتفلیکس در کشورهای مختلف منتشر شد. این فیلم موفق به کسب جایزه بهترین کارگردانی و نامزدی برای سه جایزه دیگر از جمله بهترین فیلمنامه اقتباسی و بهترین فیلم شد. اگرچه نظرات مخاطبان و منتقدان متنوع بود، اما بازیگران، کارگردانی، سکانس‌های مهیج و فیلمبرداری فیلم به ویژه به خاطر عملکرد برجسته ادگار رامیرس و پنه‌لوپه کروز مورد تحسین قرار گرفت.

  • ۱۶ شهریور ۱۴۰۳
  • 0
  • 1 بازدید

دیدگاه‌ها 0

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(