دانلود فیلم نوسیبو Nocebo 2022 + زیرنویس فارسی

دانلود فیلم نوسیبو Nocebo 2022 + زیرنویس فارسی

5.9/10 7,695
58نمره منتقدین
100% رضایت کاربران (1رای)
سال انتشار : محصول :
زیرنویس فارسی سانسور شده

یک طراح مد از یک بیماری مرموز رنج می برد که پزشکان او را متحیر می کند و شوهرش را ناامید می کند تا اینکه در قالب یک مراقب فیلیپینی کمک می رسد که از شفای سنتی سنتی برای فاش کردن یک حقیقت وحشتناک استفاده می کند.

فیلم نوسیبو Nocebo 2022

فیلم “نوسیبو” (Nocebo) محصول سال ۲۰۲۲ درباره طراح مدی به نام کریستین (با بازی اوا گرین) است که به یک بیماری ناشناخته دچار شده است. پزشکان از درمان او ناتوان هستند و همسرش نیز از بهبود او ناامید شده است. اما با ورود یک پزشک فیلیپینی که از روش‌های سنتی درمانی استفاده می‌کند، حقایق وحشتناکی آشکار می‌شود.

درباره فیلم

این فیلم ترسناک، معمایی و هیجان‌انگیز به کارگردانی لورکان فینگان و نویسندگی گرت شنلی ساخته شده و تولید مشترک کشورهای ایرلند، بریتانیا، فیلیپین و آمریکا است. بازیگرانی چون اوا گرین، مارک استرانگ، و کتی بلتون در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند. فیلم “نوسیبو” نخستین بار در ۱۴ اکتبر ۲۰۲۲ در جشنواره فیلم Sitges در اسپانیا به نمایش درآمد و سپس در ۴ نوامبر همان سال توسط کمپانی RLJE Films در سینماهای آمریکا اکران شد. این فیلم به‌صورت آنلاین نیز در کشورهای مختلف از جمله آمریکا، انگلستان و آلمان منتشر گردید.

“نوسیبو” پس از حضور موفق در جشنواره Sitges، نامزد جایزه بهترین فیلم سینمایی در بخش Official Fantàstic Competition شد. این اثر دومین همکاری لورکان فینگان و گرت شنلی پس از فیلم تحسین‌شده “ویواریوم” (۲۰۱۹) محسوب می‌شود.

شما می‌توانید این فیلم را از سایت تی وی دانلود با سه کیفیت به صورت آنلاین تماشا یا دانلود کنید.

  • ۱۳ شهریور ۱۴۰۳
  • 0
  • 0 بازدید

تریلر

دیدگاه‌ها 0

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(