دانلود فیلم ایچیکو Ichiko 2023 + زیرنویس فارسی

دانلود فیلم ایچیکو Ichiko 2023 + زیرنویس فارسی

6.5/10 344
100% رضایت کاربران (1رای)
سال انتشار : محصول :
زیرنویس فارسی سانسور شده

یک زن رانده می شود تا هویت خود را پنهان کند و در شبکه ای از رازداری گرفتار شود. همانطور که او خود را پنهان می کند، لایه های پیچیده زندگی پنهان او باز می شود و او را آشکار می کند.

  • کیفیت 1080p
  • مدت زمان 126 دقیقه

فیلم ایچیکو Ichiko 2023

داستان فیلم “ایچیکو” (Ichiko) درباره ایچیکو کاوانابه است که پس از دریافت پیشنهاد ازدواج از یوشینوری، به‌طور ناگهانی ناپدید می‌شود. یوشینوری که از این اتفاق شوکه و پریشان است، نمی‌داند چه باید بکند. در این میان، کارآگاهی به نام شوجی گوتو با او ملاقات می‌کند و عکسی از ایچیکو به او نشان می‌دهد و می‌پرسد آیا این زن را می‌شناسد؟

این سوال یوشینوری را به جستجوی سرنخ‌هایی از گذشته ایچیکو می‌کشاند. او در طی تحقیقات خود با افرادی که در گذشته با ایچیکو در ارتباط بوده‌اند، از جمله دوستان و هم‌کلاسی‌های قدیمی‌اش ملاقات می‌کند. این دیدارها او را با واقعیت‌های تکان‌دهنده‌ای از زندگی گذشته ایچیکو روبرو می‌کند که هرگز انتظارش را نداشت.

درباره فیلم

فیلم “ایچیکو” (Ichiko) یک درام معمایی و مهیج ژاپنی است که در سال ۲۰۲۳ به کارگردانی آکیهیرو تودا ساخته شده است. فیلم “ایچیکو” با نویسندگی مشترک ناهو کامی‌مورا و آکیهیرو تودا، به‌خاطر بازیگری قوی و داستانی پر از تعلیق و پیچیدگی، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. این اثر سینمایی با کشش و تنش بالا، تجربه‌ای هیجان‌انگیز را برای تماشاگران رقم می‌زند.

شما می‌توانید این فیلم را از سایت تی وی دانلود با سه کیفیت به صورت آنلاین تماشا یا دانلود کنید.

  • ۱۲ شهریور ۱۴۰۳
  • 0
  • 0 بازدید

دیدگاه‌ها 0

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(