دانلود فیلم هجده در دو: فراتر از روزهای جوانی 2024 + زیرنویس فارسی

دانلود فیلم هجده در دو: فراتر از روزهای جوانی 2024 + زیرنویس فارسی

7.1/10 882
100% رضایت کاربران (1رای)
سال انتشار : محصول :
زیرنویس فارسی سانسور شده

آمی، یک کوله گرد ژاپنی، و جیمی با هم در یک KTV کار می کنند. آنها بر سر کار و ماجراجویی به هم می پیوندند، اما امی ناگهان می رود. هجده سال بعد، جیمی یک کارت پستال از آمی پیدا می کند، که جرقه ای برای سفر به ژاپن برای یافتن بسته شدن و بازخوانی می کند...

فیلم هجده در دو فراتر از روزهای جوانی ۲۰۲۴ ۱۸×۲ Beyond Youthful Days

فیلم “هجده در دو: فراتر از روزهای جوانی” (۱۸×۲: Beyond Youthful Days) داستان جیمی و آمی را روایت می‌کند.جیمی به تدریج به آمی، کوله‌گردی از ژاپن که چهار سال از او بزرگ‌تر است، علاقه‌مند می‌شود. این دو با گذراندن زمان با هم به یکدیگر نزدیک‌تر می‌شوند. اما ناگهان آمی تصمیم می‌گیرد به ژاپن بازگردد.

سال‌ها بعد، جیمی پس از مدت‌ها به خانه پدر و مادرش برمی‌گردد و کارت پستالی از آمی پیدا می‌کند که ۱۸ سال پیش، هنگام بازگشت به ژاپن برای او ارسال شده بود. این یادگار باعث می‌شود تا جیمی به یاد اولین عشقش بیفتد.

درباره فیلم

“۱۸×۲: فراتر از روزهای جوانی” (۱۸×۲: Beyond Youthful Days) به کارگردانی میچی‌هیتو فوجی (Michihito Fujii) در سال ۲۰۲۴ تولید شده است. این درام رمانتیک محصول کشور ژاپن داستان جیمی و آمی را روایت می‌کند. در این فیلم بازیگرانی همچون گرگ هان هسو، شیائو-چوان چانگ و کایا کیو یوهارا به ایفای نقش پرداخته‌اند. “هجده در دو: فراتر از روزهای جوانی” با موضوعات درام و رمانتیک، نگاهی عمیق به عشق و یادآوری‌های گذشته دارد.

شما می‌توانید این فیلم را از سایت تی وی دانلود با سه کیفیت به صورت آنلاین تماشا یا دانلود کنید.

  • ۱۲ شهریور ۱۴۰۳
  • 0
  • 0 بازدید

دیدگاه‌ها 0

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(