دانلود انیمه مابوروشی Maboroshi 2023

دانلود انیمه مابوروشی Maboroshi 2023

7.24/10 22,124
100% رضایت کاربران
سال انتشار : استودیو سازنده :
سانسور شده

در شهر کوچک روستایی Mifuse، زمان به بن بست رسیده است. پس از یک انفجار در کارخانه فولاد شهر، مردم شهر متوجه می شوند که در یک رکود مرموز به دام افتاده اند و آنها را از بقیه جهان جدا می کند. با وجود نخبگان محلی که سریعاً وضعیت را مجازاتی از جانب خدا اعلام می کنند، جامعه انواع خرافات را اتخاذ می کند تا تعادل ظریف شرایط خود را حفظ کند تا زمانی که به حالت عادی بازگردد.

برای دانش‌آموز دبیرستانی ماسامونه کیکویری و دیگر جوانان میفوسه، بازگشت به دنیای واقعی توهمی بیش نیست. حواس آنها بی حس شده است و سال هاست که هیچ نشانه ای از پیری در آنها دیده نمی شود. ماسامونه احساس می کند به ناامنی ها و وجود پوچ خود عادت کرده است. با این حال، یک روز، همکلاسی او موتسومی ساگامی او را به کوره پنجم کارخانه فولاد راهنمایی می کند، جایی که دختر جوان وحشی را به او نشان می دهد که شبیه یک گرگ است. این رویارویی محرکی برای ایجاد نوری از تغییر است که سایه هایی را که به واقعیت میفوز تبدیل شده اند از بین می برد.

[نوشته شده توسط MAL Rewrite]

  • کیفیت 1080p
  • نوع
  • مدت زمان 1 ساعت 50 دقیقه
  • پخش از 15 سپتامبر 2023
  • رده سنی PG-13

انیمه مابوروشی Maboroshi 2023

در انیمه “مابوروشی” (Maboroshi) ۲۰۲۳، انفجار ناگهانی در یک کارخانه در شهری کوچک، تمام راه‌های خروج را مسدود کرده و زمان را در این شهر متوقف می‌کند. این حادثه، دانش‌آموز ۱۴ ساله ماسامونه و دوستانش را وادار می‌کند با واقعیتی در حال فروپاشی مواجه شوند.

درباره انیمه

انیمه “مابوروشی” با عنوان اصلی “Alice to Therese no Maboroshi Kôjô” و عنوان انگلیسی “Alice and Therese’s Illusory Factory”، یک انیمه درام، فانتزی، عاشقانه و معمایی است. این انیمه به کارگردانی ماری اوکادا (Mari Okada) در سال ۲۰۲۳ توسط کمپانی‌های Bushiroad، Cygames و Dentsu تولید شده است. فیلمنامه نیز توسط ماری اوکادا نوشته شده است.

در نسخه اصلی انیمه، هنرمندانی مانند جونیا انوکی، رینا اوئدا، میساکی کونو و دیگران به جای شخصیت‌های انیمیشن صداپیشگی کرده‌اند. این انیمه اولین بار در ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۳ توسط کمپانی Warner Bros در سینماهای ژاپن اکران شد. سپس در ۱۵ ژانویه ۲۰۲۴ توسط سرویس استریم نتفلیکس (Netflix) به صورت اینترنتی در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، کره جنوبی، چین و سایر کشورها منتشر گردید.

انیمه “کارخانه خیالی آلیس و ترز” پس از اکران با نقدهای مثبت منتقدین و مخاطبان روبرو شد. فیلمنامه، جلوه‌های بصری، داستان فانتزی، کارگردانی، شخصیت‌پردازی‌ها، صداپیشگی، موسیقی متن، ارزش‌های تولید و طراحی پوستر از جمله مواردی بودند که ستایش شدند.

شما می‌توانید این انیمه را از سایت تی وی دانلود با سه کیفیت به صورت آنلاین تماشا یا دانلود کنید.

  • ۱۰ شهریور ۱۴۰۳
  • 0
  • 3 بازدید

دیدگاه‌ها 0

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(