دانلود فیلم گررر Grrr… 2024 + زیرنویس فارسی

دانلود فیلم گررر Grrr… 2024 + زیرنویس فارسی

4/10 461
100% رضایت کاربران (1رای)
سال انتشار : محصول :
زیرنویس فارسی سانسور شده

این کمدی با الهام از رویدادهای واقعی، ماجراهای ناگوار گروهی از جویندگان هیجان را دنبال می کند که به طور ناخواسته خود را در میان پناهگاه گربه های وحشی می یابند.

فیلم گررر Grrr… 2024

فیلم “گررر” یا فیلم “غرش” (Grrr) محصول ۲۰۲۴، بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده است. داستان درباره مردی به نام رجیمون است که پس از شکست عشقی به دلیل اختلافات طبقاتی، با مشکلات زیادی روبه‌رو می‌شود. در این میان، گرفتار شدن او در قفس شیر در یک باغ‌وحش، باعث بروز حوادث خنده‌داری می‌شود.

درباره فیلم

این کمدی درام هندی به کارگردانی جی.کی (Jay.k) و با عنوان دیگر “غرش شیر” (Lion Sound) نیز شناخته می‌شود. این فیلم توسط کمپانی‌های August Cinema و Cineholix تولید شده و فیلمنامه آن به قلم جی.کی و اس. پراوین است. بازیگران اصلی شامل آناقا ال.کی، شروتی راماچاندران و کونچاکو بوبان هستند. فیلم “گررر” در تاریخ ۱۴ ژوئن ۲۰۲۴ در سینماهای هند به نمایش درآمد و با فروش ۱۷۴ هزار دلار مواجه شد. سپس در تاریخ ۲۰ آگوست ۲۰۲۴، به‌طور همزمان در سرویس استریم دیزنی پلاس هات‌استار در کشورهای مختلف از جمله آمریکا و انگلستان منتشر شد.

تهیه‌کنندگی فیلم “غرش” به عهده میدون ابراهیم، آریا و شاجی نادسان بوده و موسیقی متن آن اثر کایلاس منون، تونی تارز و داون وینسنت است. فیلمبرداری توسط جایش نیر و تدوین آن توسط ویوک هارشان انجام شده است.

شما می‌توانید این فیلم را از سایت تی وی دانلود با سه کیفیت به صورت آنلاین تماشا یا دانلود کنید.

  • ۹ شهریور ۱۴۰۳
  • 0
  • 1 بازدید

دیدگاه‌ها 0

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(