دانلود سریال زنان آبی پوش 2024 Women in Blue + زیرنویس فارسی

دانلود سریال زنان آبی پوش 2024 Women in Blue + زیرنویس فارسی

6.8/10 391
100% رضایت کاربران (1رای)
سال انتشار : محصول :
قسمت 6 اضافه شد
زیرنویس فارسی سانسور شده

چهار زن را دنبال می کند که به اولین نیروی پلیس زن مکزیک می پیوندند. آنها از هنجارهای فوق محافظه کارانه آن زمان سرپیچی می کنند تا متوجه شوند که تیم آنها یک شیرین کاری تبلیغاتی برای منحرف کردن رسانه ها از یک قاتل زنجیره ای وحشیانه است.

  • کیفیت 1080p
  • وضعیت پخش در حال پخش
  • سال های پخش 2024–
  • زبان

سریال زنان آبی پوش ۲۰۲۴ Women in Blue

سریال “زنان آبی پوش” (Women in Blue) که با نام اصلی Las Azules شناخته می‌شود، داستان چهار زن در سال ۱۹۷۱ را روایت می‌کند که با سنت‌های محافظه‌کارانه مقابله کرده و به اولین نیروی پلیس زن مکزیک می‌پیوندند. اما به زودی متوجه می‌شوند که این حرکت، یک ترفند تبلیغاتی برای منحرف کردن توجه رسانه‌ها از یک قاتل زنجیره‌ای است. با افزایش تعداد قربانیان، آن‌ها تصمیم می‌گیرند قاتل را به عدالت بسپارند.

درباره سریال

این مجموعه جنایی، درام و هیجان‌انگیز محصول کشور مکزیک است و به کارگردانی فرناندو روزار و آلفونسو پیندا اولوآ در سال ۲۰۲۴ ساخته شده است. فیلمنامه زنان آبی پوش را پابلو آرامندی، فرناندو روزار و سیلویا جیمنز نوشته‌اند. باربارا موری، خیمنا سارینیانا، ناتالیا تلز و آموریتا راسگادو از جمله بازیگران این سریال هستند.

سریال “زنان آبی پوش” براساس حوادث واقعی ساخته شده و اولین بار در ۳۱ جولای ۲۰۲۴ از طریق سرویس اپل تی‌وی پلاس منتشر شد. این سریال در کشورهای مختلف از جمله آمریکا، انگلستان، کانادا، آلمان و ژاپن به صورت اینترنتی در دسترس قرار گرفت. تهیه‌کنندگی این مجموعه بر عهده لورا بوادا، لوئیس هیگورا و دیگران بوده است. تدوین و ویرایش توسط ماریانا رودریگز و جاناتان پلیسر انجام شده و موسیقی متن آن اثر لوکاس ویدال است.

شما می‌توانید این سریال را از سایت تی وی دانلود با سه کیفیت به صورت آنلاین تماشا یا دانلود کنید.

  • ۶ شهریور ۱۴۰۳
  • 0
  • 5 بازدید

تریلر

دیدگاه‌ها 0

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(