دانلود انیمیشن روح Soul 2020 + دوبله فارسی

دانلود انیمیشن روح Soul 2020 + دوبله فارسی

8/10 388,277
83نمره منتقدین
100% رضایت کاربران (1رای)
سال انتشار : محصول :
همراه با نسخه دوبله فارسی سانسور شده

جو یک معلم گروه مدرسه راهنمایی است که زندگی او آنطور که او انتظار داشت پیش نرفته است. اشتیاق واقعی او جاز است. اما زمانی که او به قلمرو دیگری سفر می کند تا به کسی کمک کند تا اشتیاق خود را پیدا کند، به زودی متوجه می شود که داشتن روح به چه معناست.

انیمیشن روح Soul 2020

انیمیشن “سول” (Soul) یا انیمیشن “روح”، انیمیشن جدید دیزنی پیکسار، ۲۰۲۰، داستان جو گاردنر را روایت می‌کند. جو معلم و نوازنده گروه موسیقی در دبیرستان است. او همیشه رویای اجرای موسیقی جاز روی صحنه را داشته و بالاخره این فرصت را پیدا کرده است. اما یک حادثه باعث می‌شود روحش از بدنش جدا شود.

جو ابتدا به “The Great Beyond” می‌رود و سپس از آنجا به “The Great Before” فرار می‌کند. در این مکان، روح‌ها قبل از تولد نوزادان آموزش می‌بینند. جو در اینجا با روح دیگری به نام ۲۲ آشنا می‌شود و تلاش می‌کند با کمک او به بدنش روی زمین برگردد.

درباره انیمیشن

انیمیشن “سول” جدیدترین انیمیشن کمپانی دیزنی پیکسار است که در دسامبر ۲۰۲۰ در دیزنی پلاس پخش شد. کارگردانان این انیمیشن کمپ پاورز و پیت داکتر هستند. پیت داکتر، برنده دو جایزه اسکار، پیش‌تر کارگردانی انیمیشن‌های معروفی همچون “شرکت هیولاها” (Monsters Inc 2001)، “بالا” (Up 2009) و “درون و بیرون” (Inside Out 2015) را بر عهده داشته است.

صداپیشگان انیمیشن “روح” شامل جیمی فاکس، تینا فی، فیلیسیا رشاد، داوید دیگز، کوئست لاو، آنجلا باست، گراهام نورتون، ریچل هاوس، ریچارد آیوادی، آلیس براگا، وس استودی، جون اسکویب و سکینه جعفری هستند. این انیمیشن تاکنون پنج جایزه و هجده نامزدی جوایز معتبر بین‌المللی را به دست آورده است.

شما می‌توانید این انیمیشن را از سایت تی وی دانلود با سه کیفیت به صورت آنلاین تماشا یا دانلود کنید.

  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
  • 0
  • 1 بازدید

دیدگاه‌ها 0

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(