دانلود فیلم پناهگاه دور Far Haven 2023 + زیرنویس فارسی

دانلود فیلم پناهگاه دور Far Haven 2023 + زیرنویس فارسی

5.7/10 256
100% رضایت کاربران (1رای)
سال انتشار : محصول :
زیرنویس فارسی سانسور شده

هانتر براداک به پناهگاه دور برمی گردد. هنگامی که پدرشوهرش توسط یک گروه ناشناس مورد حمله قرار می گیرد، برادوک باید با نیروهای فاسدی که شهر را خفه می کنند مقابله کند تا از چیزی که او بیشتر دوست دارد محافظت کند.

  • کیفیت 1080p
  • زبان
  • مدت زمان 101 دقیقه

فیلم فیلم پناهگاه دور Far Haven 2023

فیلم “فیلم پناهگاه دور” (Far Haven 2023) داستان هانتر برداک را دنبال می‌کند. پس از گذراندن دو سال زندان در یوما، آریزونا به دلیل جنایتی که مرتکب نشده بود، او در سال ۱۸۸۷ آزاد می‌شود. هانتر به شهر فار هیون بازمی‌گردد تا زندگی جدیدی را با دو فرزندش آغاز کند.

درباره فیلم

این فیلم اکشن، درام و وسترن، محصول ۲۰۲۳ آمریکا، به کارگردانی گری ویلر (Gary Wheeler) و تولید کمپانی‌های INSP Films و Brain Power Studio است. فیلمنامه آن را داستین ریکرت و ویلیام شاکلی نوشته‌اند. بازیگرانی همچون بیلی چیس، آماندا ریگتی و بروس بوکسلیتنر در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند.

“فار هیون” نخستین بار در ۳ سپتامبر ۲۰۲۳ از شبکه Cowboy Way Channel در آمریکا پخش شد. سپس به صورت آنلاین در کشورهای مختلف از جمله انگلستان، کانادا، استرالیا و فرانسه منتشر گردید. این فیلم در جشنواره‌های بین‌المللی موفق به کسب ۵ جایزه از جمله بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر مرد جوان شد و نامزد ۷ جایزه دیگر از جمله بهترین فیلم و بهترین موسیقی متن شد.

تهیه‌کنندگی فیلم بر عهده دن کاوا، برنت کریستی، تییو لویگو، گری ویلر و جیسون وایت بوده است. موسیقی متن اثر تام گیر و فیلمبرداری توسط برنت کریستی انجام شده است.

  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۳
  • 0
  • 1 بازدید

تریلر

دیدگاه‌ها 0

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(