دانلود فیلم ایرانی مغزهای کوچک زنگ زده Sheeple 2018 (رایگان)

دانلود فیلم ایرانی مغزهای کوچک زنگ زده Sheeple 2018 (رایگان)

7.6/10 7,569
100% رضایت کاربران (1رای)
سال انتشار : محصول :

داستان باندی از فروشندگان مواد مخدر در جنوب تهران که بسیاری از جوانان و کودکان بی سرپرست را از کوچه و خیابان پناه داده اند. شاهین و شکور که برادر هستند رهبری باند را بر عهده دارند اما وقتی باند فرو می ریزد بحرانی در آنها ایجاد می شود...

  • کیفیت 1080p
  • زبان
  • مدت زمان 103 دقیقه

فیلم ایرانی مغزهای کوچک زنگ زده Sheeple 2018

در فیلم ایرانی «مغزهای کوچک زنگ زده»، شاهین، شکور و شهروز سه برادر هستند که در حلبی‌آبادی زندگی می‌کنند. شکور، برادر بزرگ‌تر، سردسته باند مواد مخدر است. این باند علاوه بر تولید مواد، کودکان بی‌سرپرست را نیز به عضویت خود درمی‌آورد. پلیس به مخفیگاه آن‌ها حمله کرده و شکور را دستگیر می‌کند. این فرصتی برای شاهین است تا رهبری باند را به دست بگیرد.

درباره فیلم

«مغزهای کوچک زنگ زده» به کارگردانی و نویسندگی هومن سیدی و تهیه‌کنندگی سعید سعدی، محصول سال ۱۳۹۶ است. این فیلم در سبک درام و اکشن و با فضایی تلخ ساخته شده است. نوید محمدزاده و فرهاد اصلانی در نقش دو برادر، شخصیت‌های اصلی فیلم را بازی می‌کنند. برخی از بازیگران این فیلم از میان پانزده هزار ویدیوی ارسالی به فراخوان بازیگری انتخاب شده‌اند.

فیلم ایرانی «مغزهای کوچک زنگ زده» در جشنواره فیلم فجر، نامزد ۱۱ جایزه شد و موفق به کسب ۴ جایزه از جمله سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه و بهترین فیلم از نگاه تماشاگران شد. این فیلم به زندگی فقیرترین مردم ایران و تاثیر فقر بر بزهکاری، خصوصاً در زمینه تولید و پخش مواد مخدر، می‌پردازد. همچنین، به چالش‌های مربوط به تعصبات در مقوله غیرت نیز نگاهی انتقادی دارد.

می‌توانید این فیلم را از سایت تی وی دانلود با سه کیفیت به صورت آنلاین تماشا یا دانلود کنید.

  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۳
  • 0
  • 2 بازدید

تریلر

دیدگاه‌ها 0

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(