دانلود فیلم فراری بزرگ The Great Escaper 2023 + زیرنویس فارسی

دانلود فیلم فراری بزرگ The Great Escaper 2023 + زیرنویس فارسی

7/10 5,813
100% رضایت کاربران (1رای)
سال انتشار : محصول :
زیرنویس فارسی سانسور شده

برنارد جردن از خانه مراقبت خود فرار می کند تا در مراسم هفتادمین سالگرد فرود دی دی در فرانسه شرکت کند.

فیلم فراری بزرگ The Great Escaper 2023

فیلم «فراری بزرگ» (The Great Escaper) ۲۰۲۳ بر اساس داستانی واقعی ساخته شده و ماجرای سرباز بریتانیایی جنگ جهانی دوم، برنارد جردن (با بازی مایکل کین)، را روایت می‌کند. او برای شرکت در مراسم هفتادمین سالگرد D-Day از خانه سالمندان فرار می‌کند.

درباره فیلم

این فیلم کمدی و درام به کارگردانی الیور پارکر محصول سال ۲۰۲۳ است. کمپانی‌های Ecosse Films، BBC Films و Filmgate Films آن را تولید کرده‌اند. فیلمنامه را ویلیام ایوری نوشته و بازیگرانی چون مایکل کین، گلندا جکسون، جان استندینگ و لورا مارکوس در آن نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم «فراری بزرگ» اولین بار در ۶ اکتبر ۲۰۲۳ در سینماهای فرانسه، آمریکا و انگلستان اکران شد. سپس توسط Front Row Filmed Entertainment به صورت اینترنتی در کشورهای مختلف منتشر گردید. این فیلم، که داستانی واقعی را روایت می‌کند، به تهیه‌کنندگی مشترک رابرت برنشتاین، راب دارنل و دیگران ساخته شده است. تدوین توسط پل توتیل و فیلمبرداری توسط کریستوفر راس انجام شده است.

در اصطلاحات نظامی، روز «دی» به روز آغاز یک عملیات بزرگ جنگی اشاره دارد. اما روز ۶ ژوئن ۱۹۴۴، معروف‌ترین روز دی در جنگ جهانی دوم است که متفقین با حمله به اروپا، نازی‌ها را شکست دادند و فرانسه را آزاد کردند. این فیلم آخرین اثر گلندا جکسون بود، زیرا او چند ماه پس از پایان فیلمبرداری در ژوئن ۲۰۲۳ درگذشت.

  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۳
  • 0
  • 0 بازدید

تریلر

دیدگاه‌ها 0

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(