دانلود انیمه اسم تو Your Name 2016 + دوبله فارسی

دانلود انیمه اسم تو Your Name 2016 + دوبله فارسی

8.84/10 1,923,608
100% رضایت کاربران
سال انتشار : استودیو سازنده :

میتسوها میامیزو، یک دختر دبیرستانی، مشتاق زندگی یک پسر در شهر شلوغ توکیو است - رویایی که کاملاً در تضاد با زندگی فعلی او در حومه شهر است. در همین حال در شهر، تاکی تاچیبانا به عنوان یک دانش‌آموز دبیرستانی زندگی پرمشغله‌ای را سپری می‌کند، در حالی که شغل پاره‌وقت خود را شعبده بازی می‌کند و به آینده‌ای در معماری امیدوار است.

یک روز، میتسوها در اتاقی که مال خودش نیست از خواب بیدار می شود و ناگهان می بیند که زندگی رویایی را در توکیو زندگی می کند - اما در بدن تاکی! در جای دیگر، تاکی خود را می بیند که زندگی میتسوها را در حومه روستایی محقر می گذراند. در پی یافتن پاسخی برای این پدیده عجیب، آنها شروع به جستجوی یکدیگر می کنند.

کیمی نه نا وا. حول محور اقدامات میتسوها و تاکی می چرخد، که شروع به تأثیر شگرف بر زندگی یکدیگر می کند و آنها را به پارچه ای تبدیل می کند که توسط سرنوشت و شرایط به هم چسبیده است.

[نوشته شده توسط MAL Rewrite]

  • کیفیت 1080p
  • نوع
  • مدت زمان 1 ساعت 46 دقیقه
  • پخش از 26 اوت 2016
  • رده سنی PG-13

انیمه اسم تو Your Name 2016

در انیمه “اسم تو” میتسوها میامیزو، دانش‌آموز دبیرستانی در ژاپن، از زندگی یکنواخت در روستا ناراضی است و آرزو می‌کند در زندگی بعدی خود به پسری جذاب در توکیو تبدیل شود. در همین حال، تاکی تاچیبانا، پسر نوجوانی از توکیو، زندگی شهری خود را دنبال می‌کند. هنگامی که یک ستاره دنباله‌دار به زمین نزدیک می‌شود، اتفاقات غیرمنتظره‌ای رخ می‌دهد. و در یک روز معمولی، تاکی و میتسوها متوجه می‌شوند که بدن‌هایشان با هم تعویض شده است.

داستان این انیمه بر اساس رمانی به نام “تو را در هر کجا می‌بینم” نوشته ماکوتو شینکای ساخته شده است که ترکیبی از عشق و معجزه را به تصویر می‌کشد. در این داستان، دو نوجوان دبیرستانی پس از آنکه متوجه می‌شوند به شیوه‌ای عجیب و جادویی با یکدیگر مرتبط هستند و هر یک در خواب خود را به شکل دیگری می‌بینند، تصمیم می‌گیرند برای اولین بار با هم ملاقات کنند.

درباره انیمه

“اسم تو” (Your Name) یک انیمیشن ژاپنی در سبک ماجراجویی و انیمیشن است که در سال ۲۰۱۶ توسط ماکوتو شینکای کارگردانی شده است. این فیلم با کسب امتیاز ۸.۵ از سایت معتبر IMDb، موفقیت زیادی را به دست آورده است. صداپیشگانی مانند ریونوسوکه کامیکی و مونه کامیشیرایشی به نقش‌آفرینی در این انیمیشن پرداخته‌اند. “اسم تو” در تاریخ ۲۶ اوت ۲۰۱۶ در ژاپن به نمایش درآمد.

  • ۲ مرداد ۱۴۰۳
  • 0
  • 0 بازدید

دیدگاه‌ها 0

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(