دانلود فیلم افق: حماسه آمریکایی – قسمت 1 Horizon: An American Saga 2024

دانلود فیلم افق: حماسه آمریکایی – قسمت 1 Horizon: An American Saga 2024

6.9/10 11,956
100% رضایت کاربران (1رای)
سال انتشار : محصول :
همراه با نسخه دوبله فارسی سانسور شده

Chronicles یک دوره 15 ساله چند وجهی از گسترش و استقرار قبل و بعد از جنگ داخلی در غرب آمریکا است.

  • کیفیت 1080p
  • زبان
  • مدت زمان 181 دقیقه
  • بودجه 100,000,000 دلار
  • رده سنی R

فیلم افق: حماسه آمریکایی – قسمت ۱ Horizon: An American Saga – Chapter 1 2024

فیلم “افق: حماسه آمریکایی – قسمت ۱” “Horizon: An American Saga – Chapter 1” روایت‌گر دوران ۱۵ ساله قبل و بعد از جنگ داخلی آمریکا است. که به بررسی فرآیند گسترش ایالات متحده در غرب می‌پردازد. این فیلم به طور جامع به تصویر می‌کشد که چگونه تغییرات اجتماعی، اقتصادی و نظامی دوران پساجنگ تأثیر زیادی بر توسعه و شکل‌گیری مرزهای جدید آمریکا داشته است.

درباره فیلم

فیلم “افق: حماسه آمریکایی – قسمت ۱” که در سال ۲۰۲۴ به نمایش درآمد، یک اثر اکشن، وسترن، درام و هیجان‌انگیز از کشور آمریکا است. این فیلم به کارگردانی کوین کاستنر و با همکاری سه کمپانی New Line Cinema، Territory Pictures Entertainment و Warner Bros تولید شده است. فیلمنامه این اثر را جان برد و کوین کاستنر به صورت مشترک نوشته‌اند. بازیگرانی چون کوین کاستنر، سیه‌نا میلر، جنا مالون، مایکل آنگارانو، سم ورثینگتون، لوک ویلسون، توماس هیدن چرچ، مایکل روکر و دنی هیوستون در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این فیلم برای اولین بار در تاریخ ۲۸ ژوئن ۲۰۲۴ توسط کمپانی New Line Cinema در سینماهای ایالات متحده و توسط کمپانی TOBIS Film در آلمان اکران شد. پس از آن، توسط کمپانی K5 International در کشورهای مختلف از جمله آمریکا، انگلستان، کانادا و آرژانتین به صورت اینترنتی منتشر گردید.

تهیه‌کنندگی این فیلم بر عهده بری ام. برگ، آرمیان برنشتاین، کوین کاستنر، مارک جورج گیلارد، هوارد کاپلان، راد لیک، چارلی لیون، دنی پیکف و رابرت اسکنل بوده است. تدوین و ویرایش فیلم توسط میکلوس رایت انجام شده و فیلمبرداری آن توسط جی. مایکل مورو صورت گرفته است.

کوین کاستنر برای اولین بار در سال ۱۹۸۸ میلادی ایده ساخت این فیلم را مطرح کرد. و پس از موفقیت فیلم “چراگاه آزاد” (Open Range) در سال ۲۰۰۳، به والت دیزنی پیکچرز نزدیک شد. در ژانویه ۲۰۲۲ اعلام شد که کاستنر علاوه بر ایفای نقش، کارگردانی و تهیه‌کنندگی فیلم را نیز برعهده خواهد داشت و فرآیند انتخاب بازیگران از فوریه همان سال آغاز شد. تولید فیلم با پیوستن کمپانی‌های برادران وارنر و نیو لاین سینما در آوریل ۲۰۲۲ شروع شد. قسمت دوم این مجموعه با عنوان “Horizon: An American Saga – Chapter 2” در تاریخ ۱۶ آگوست ۲۰۲۴ منتشر شد.

  • ۱ مرداد ۱۴۰۳
  • 0
  • 2 بازدید

تریلر

دیدگاه‌ها 0

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(