دانلود انیمه پورکو روسو Porco Rosso 1992 + دوبله فارسی

دانلود انیمه پورکو روسو Porco Rosso 1992 + دوبله فارسی

7.95/10 161,767
100% رضایت کاربران
سال انتشار : استودیو سازنده :
سانسور شده

پس از اینکه یک نفرین او را به خوک تبدیل کرد، مارکو پاگوت، خاطی جنگ جهانی اول، تبدیل به پورکو روسو، یک شکارچی فضل اسرارآمیز می شود که دزدان دریایی آسمان را در دریای آدریاتیک نابود می کند. او در حالی که روزهای خود را در جزیره ای منزوی می گذراند، به ندرت جز برای جمع آوری جوایز یا بازدید از جینا زیبا، خواننده و صاحب هتل آدریانو، راهی را ترک می کند.

یک روز، پورکو روسو در حالی که برای تعمیر موتور معیوب خود در حال سفر بود توسط یک جوان آمریکایی به نام دونالد کورتیس به ضرب گلوله کشته می شود. دونالد که از احتمال شهرت هیجان زده شده است، شجاعانه اعلام می کند که خوک در حال پرواز مرده است. پورکو روسو که نمی‌خواهد جینا را ناامید کند، به پیکولو S.P.A معروف می‌گریزد. شرکت هواپیماسازی و برای تعمیر و بهبود هواپیمای جنگنده خود وام هنگفتی می گیرد. در آنجا با تعجب متوجه می شود که مهندس ارشد Piccolo S.P.A. فیو پیکولو 17 ساله است که تشنه فرصتی برای اثبات خود است. با پیشرفت های فیو، پورکو روسو آماده می شود تا دونالد را به طور رسمی به چالش بکشد و افتخار او را دوباره به دست آورد.

[نوشته شده توسط MAL Rewrite]

  • کیفیت 1080p
  • نوع
  • مدت زمان 1 ساعت 33 دقیقه
  • پخش از 18 جولای 1992
  • رده سنی G - All Ages

انیمه پورکو روسو Porco Rosso 1992

در انیمیشن “پورکو روسو” در دوران آغازین رکود بزرگ، زندگی در منطقه مدیترانه و سواحل اطراف آن به شدت دشوار شده بود. فعالیت‌های دزدان هوایی به طرز قابل توجهی افزایش یافته بود، و این امر نیاز به محافظان ماهر را بیش از پیش برجسته کرده بود. یکی از بهترین این محافظان، خوک به نام «پورکو روسو» است. پورکو روسو که زمانی انسان و خلبان برجسته‌ای در جنگ جهانی اول بود، اکنون بدون هیچ‌گونه چشمداشتی به کمک کسانی می‌پردازد که به تنگدستی دچار شده‌اند.

انیمیشن “پورکو روسو” (Porco Rosso) یک اثر جذاب و ماجراجویانه ژاپنی است که به کارگردانی هایائو میازاکی در سال ۱۹۹۲ تولید و منتشر شد. این انیمیشن موفق به کسب امتیاز ۷.۸ از وب‌سایت معتبر IMDb شده است. صداپیشگانی مانند توکیکو کاتو و آکمی اوکامورا در این فیلم به جای شخصیت‌های اصلی به ایفای نقش پرداخته‌اند. “پورکو روسو” برای اولین بار در تاریخ ۱۸ جولای ۱۹۹۲ در ژاپن به نمایش درآمد.

  • ۳۱ تیر ۱۴۰۳
  • 0
  • 2 بازدید

دیدگاه‌ها 0

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(