دانلود فیلم کتاب سبز Green Book 2018 + دوبله فارسی

دانلود فیلم کتاب سبز Green Book 2018 + دوبله فارسی

8.2/10 584,684
69نمره منتقدین
100% رضایت کاربران (1رای)
سال انتشار : محصول :
همراه با نسخه دوبله فارسی سانسور شده

یک تنه‌باز ایتالیایی-آمریکایی از طبقه کارگر، راننده یک پیانیست کلاسیک آفریقایی-آمریکایی در توری در مکان‌های برگزاری در دهه 1960 آمریکا می‌شود.

فیلم کتاب سبز Green Book 2018

فیلم “کتاب سبز” در دهه ۶۰ میلادی، تونی لیپ (ویگو مورتنسن)، بانسر ایتالیایی-آمریکایی، برای کسب درآمد به هر کاری دست می‌زند. او توسط پیانیست سیاه‌پوست دان شرلی (ماهرشالا علی) استخدام می‌شود تا به عنوان راننده و بادیگارد شخصی‌اش در تور کنسرت‌های جنوب آمریکا عمل کند.

درباره فیلم

فیلم “کتاب سبز” (Green Book) یک فیلم درام، کمدی و بیوگرافی محصول سال ۲۰۱۸ است. کارگردانی این فیلم را پیتر فارلی بر عهده داشته است. بازیگران فیلم شامل ویگو مورتنسن، ماهرشالا علی، لیندا کاردلیانی، سباستین مانیسکالکو، اقبال طبا، دان استارک، برایان استپانک و مایک هاتون هستند.

این فیلم بر اساس سفر واقعی دان شرلی و راننده شخصی‌اش تونی واللونگا در ایالات جنوبی آمریکا ساخته شده است. “کتاب سبز” با بودجه ۲۳ میلیون دلاری تولید شد و به فروش ۱۴۴ میلیون دلاری دست یافت. این فیلم در جشنواره‌های مختلف جوایز متعددی کسب کرد.

از جمله جوایز آن می‌توان به جایزه اسکار بهترین فیلم، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و بهترین فیلم‌نامه غیراقتباسی در نود و یکمین دوره مراسم اسکار اشاره کرد. همچنین، این فیلم برنده جایزه گلدن گلوب برای بهترین فیلم موزیکال یا کمدی و جایزه انجمن تهیه‌کنندگان آمریکا برای بهترین فیلم شد. “کتاب سبز” تور ۱۹۶۰ دان شرلی و تونی لیپ را در جنوب آمریکا به تصویر می‌کشد.

  • ۶ مرداد ۱۴۰۳
  • 0
  • 1 بازدید

تریلر

دیدگاه‌ها 0

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(