دانلود فیلم کالیوگام در پاتانام Kaliyugam Pattanamlo 2024 + دوبله فارسی

دانلود فیلم کالیوگام در پاتانام Kaliyugam Pattanamlo 2024 + دوبله فارسی

7.3/10 2,177
100% رضایت کاربران (1رای)
سال انتشار : محصول :
همراه با نسخه دوبله فارسی سانسور شده

حول دوقلوهای ویجی و ساگار می چرخد، جایی که رفتار نگران کننده ساگار منجر به نهادینه شدن می شود، در حالی که ویجی در رشته مهندسی تحصیل می کند و مسیرهای زندگی متفاوت آنها را در طول سال ها به نمایش می گذارد.

  • کیفیت 1080p
  • زبان
  • مدت زمان 150 دقیقه

فیلم کالیوگام در پاتانام Kaliyugam Pattanamlo 2024

فیلم “کالیوگام در پاتانام” (Kaliyugam Pattanamlo) داستان دو قلوهای همسان، ویجی و ساگار را روایت می‌کند. رفتارهای مشکل‌ساز ساگار باعث می‌شود که او به یک مرکز توانبخشی روانی منتقل شود. سال‌ها بعد، ساگار همچنان در آن وضعیت به سر می‌برد، در حالی که ویجی در حال تحصیل مهندسی است.

درباره فیلم

این فیلم جنایی و درام محصول ۲۰۲۴ هند، به کارگردانی راماخانت ردی ساخته شده و توسط کمپانی‌های Nani Movie Works و Raamaa Creations Production تولید شده است. فیلمنامه نیز توسط راماخانت ردی نوشته شده است. هنرمندانی چون ویشوا کارتیکیا، آیوشی پاتل و چیترا شوکلا در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

“کالیوگام در پاتانام” در تاریخ ۲۹ مارس ۲۰۲۴ برای اولین بار در سینماهای هند به نمایش درآمد و سپس به‌صورت آنلاین در کشورهای مختلفی از جمله آمریکا، انگلستان و استرالیا منتشر شد. تهیه‌کنندگی این فیلم را ماهسوارا ردی جی و همکارانش بر عهده داشتند و موسیقی متن آن نیز اثر آجی آراسادا است. فیلمبرداری توسط چاران مدهاواننی انجام شده و تدوین آن به گری بی‌اچ سپرده شده است.

  • ۵ مهر ۱۴۰۳
  • 0
  • 1 بازدید

تریلر

دیدگاه‌ها 0

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(