دانلود فیلم چارلی تانگو Charlie Tango 2024 + دوبله فارسی

دانلود فیلم چارلی تانگو Charlie Tango 2024 + دوبله فارسی

3.8/10 81
100% رضایت کاربران (1رای)
سال انتشار : محصول :
همراه با نسخه دوبله فارسی سانسور شده

ناامید برای شروعی دوباره در زندگی پس از یک فاجعه در ساعتش، یک کنترلر ترافیک هوایی معلق وقتی که با معشوق مخفی خود به بازی می افتد، خود را در دنیایی از کلاهبرداری مالی و دستکاری می بیند.

  • کیفیت 1080p
  • زبان
  • مدت زمان 98 دقیقه

فیلم چارلی تانگو Charlie Tango 2024

فیلم “چارلی تانگو” (Charlie Tango) محصول ۲۰۲۴ کانادا است. داستان فیلم درباره کیم، کنترل‌کننده ترافیک هوایی است که پس از یک سانحه هوایی، تعلیق شده و به دنبال شروعی تازه است. او درگیر یک کلاهبرداری مالی می‌شود که توسط چارلی، متخصص سرمایه‌گذاری در املاک، اجرا می‌شود. همسر پلیس کیم، جف، به زودی متوجه می‌شود که چارلی در رأس یک نقشه بزرگ اختلاس قرار دارد.

درباره فیلم

این فیلم در ژانر درام، معمایی و هیجان‌انگیز به کارگردانی سیمون بویزورت تولید شده است که اولین بار در ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ در جشنواره بین‌المللی فیلم “Myrtle Beach” آمریکا به نمایش درآمد و سپس در ۲۳ آگوست همان سال توسط کمپانی “Gravitas Ventures” در سینماهای آمریکا و کانادا اکران شد. بازیگران مطرح این فیلم شامل دیوید لا های، استیسی میستسین و بروس دینزمور هستند. فیلم در نهایت در کشورهای مختلف از جمله آمریکا، انگلستان، کانادا، آلمان و فرانسه به صورت اینترنتی منتشر شد.

فیلم “چارلی تانگو” به دلیل داستان پیچیده‌ و کارگردانی حرفه‌ای، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. تهیه‌کنندگی آن بر عهده سیمون بویزورت و موسیقی متن توسط الیور پالوتای ساخته شده است.

شما می‌توانید این فیلم را از سایت تی وی دانلود با سه کیفیت به صورت آنلاین تماشا یا دانلود کنید.

  • ۵ مهر ۱۴۰۳
  • 0
  • 1 بازدید

دیدگاه‌ها 0

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(