دانلود فیلم پسری در جنگل The Boy in the Woods 2023 + زیرنویس فارسی

دانلود فیلم پسری در جنگل The Boy in the Woods 2023 + زیرنویس فارسی

5.6/10 451
100% رضایت کاربران (1رای)
سال انتشار : محصول :
زیرنویس فارسی سانسور شده

داستان قابل توجه زنده ماندن در زندگی واقعی یک پسر یهودی که در جنگل های اروپای شرقی تحت اشغال نازی ها پنهان شده و شکار می شود.

  • کیفیت 1080p
  • زبان
  • مدت زمان 101 دقیقه

فیلم پسری در جنگل The Boy in the Woods 2023

فیلم “پسری در جنگل” (The Boy in the Woods) ۲۰۲۳ بر اساس داستانی واقعی، روایت‌گر زندگی مکس، یک پسر یهودی است که در طول جنگ جهانی دوم در جنگل‌های ترسناک شرق اروپا تحت اشغال نازی‌ها پنهان می‌شود و برای بقا می‌جنگد.

درباره فیلم

این فیلم بیوگرافی، تاریخی، درام و جنگی به کارگردانی ربکا اسنو (Rebecca Snow) از کانادا، محصول سال ۲۰۲۳ است. فیلمنامه آن نیز توسط ربکا اسنو نوشته شده و توسط کمپانی‌های Lumanity Productions، JoBro Productions & Film Finance و Undisputed Pictures تولید شده است. بازیگرانی چون ریچارد آرمیتاژ، کریستوفر هیردال، جت کلاین و آری میلن در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم “پسری در جنگل” برای اولین بار در تاریخ ۹ سپتامبر ۲۰۲۳ در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو نمایش داده شد. این فیلم پس از حضور در جشنواره‌های بین‌المللی دیگر، در تاریخ ۲۹ مارس ۲۰۲۴ توسط کمپانی Menemsha Films در آمریکا و توسط Photon Films and Media در کانادا به سینماها آمد. سپس در تاریخ ۲۷ می ۲۰۲۴ از طریق سرویس استریم پارامونت پلاس در کشورهای مختلف منتشر شد.

تهیه‌کنندگان فیلم شامل اندرو برونفمن، جاناتان برونفمن و دیگران هستند. تدوین فیلم به عهده رابرت سوارتز و فیلمبرداری آن توسط آدام مادرزیک انجام شده است. فیلم “پسری در جنگل” در جشنواره Whistler Film Festival برنده جایزه بهترین تدوینگر و نامزد بهترین فیلم بلند کانادایی شد. این فیلم بر اساس کتاب خاطرات مکسول اسمارت ساخته شده که تجربه‌های کودکی او در جنگ جهانی دوم را به تصویر می‌کشد.

  • ۱۹ شهریور ۱۴۰۳
  • 0
  • 2 بازدید

تریلر

دیدگاه‌ها 0

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(