دانلود فیلم پادشاهی حیوانات The Animal Kingdom 2023

دانلود فیلم پادشاهی حیوانات The Animal Kingdom 2023

6.7/10 8,596
70نمره منتقدین
100% رضایت کاربران (1رای)
سال انتشار : محصول :
همراه با نسخه دوبله فارسی زیرنویس فارسی سانسور شده

ماجرایی بین یک پدر و پسرش، در دنیایی که برخی از انسان ها شروع به جهش به گونه های حیوانی دیگر کرده اند.

  • کیفیت 1080p
  • زبان
  • مدت زمان 128 دقیقه
  • بودجه EUR13,000,000 دلار

فیلم پادشاهی حیوانات The Animal Kingdom 2023

فیلم “پادشاهی حیوانات” (The Animal Kingdom) محصول سال ۲۰۲۳، داستانی در دنیایی را روایت می‌کند که انسان‌ها به تدریج تحت تأثیر جهش‌های مرموز به حیوانات تبدیل می‌شوند. فرانسوا تلاش می‌کند همسرش را از این وضعیت نجات دهد. او به همراه پسرش، امیل، در جستجوی افرادی که ناپدید شده‌اند، وارد ماجراجویی خطرناکی می‌شود.

درباره فیلم

فیلم “پادشاهی حیوانات” با عنوان اصلی Le règne animal، در ژانرهای ترسناک، معمایی، علمی‌تخیلی، فانتزی، درام و ماجراجویی ساخته شده است. این اثر به کارگردانی توماس کیلی و با همکاری سه کمپانی بزرگ یعنی Nord-Ouest Films، StudioCanal و France 2 Cinéma تولید شده است. فیلمنامه توسط توماس کیلی و پائولین مونیر نوشته شده است.

بازیگرانی همچون رومن دوریس، پل کرچر، ادل اگزارکوپولوس، تام مرسیه و بیلی بلین در این فیلم حضور دارند. فیلم با بودجه ۱۳ میلیون یورویی ساخته شد و اولین نمایش آن در جشنواره کن ۲۰۲۳ بود. پس از شرکت در چندین جشنواره بین‌المللی، در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۲۳ در سینماهای فرانسه توسط StudioCanal و در آمریکا توسط Magnolia Pictures اکران شد. این فیلم توانست در گیشه به فروش تقریبی ۸.۵ میلیون دلار دست یابد.

فیلم “پادشاهی حیوانات” علاوه بر اکران سینمایی، در کشورهای مختلفی نظیر آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، آلمان، سوئد و سایر نقاط جهان به صورت اینترنتی منتشر شد. این فیلم پس از حضور در جشنواره‌های مختلف بین‌المللی موفق به کسب ۵ جایزه شامل بهترین جلوه‌های ویژه، بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر نقش اول مرد شد. همچنین نامزد ۲۳ جایزه دیگر از جمله بهترین فیلمنامه، بهترین موسیقی و بهترین طراحی لباس شد.

شما می‌توانید این فیلم را از سایت تی وی دانلود با سه کیفیت به صورت آنلاین تماشا یا دانلود کنید.

  • ۱۹ شهریور ۱۴۰۳
  • 0
  • 2 بازدید

تریلر

دیدگاه‌ها 0

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(