دانلود فیلم هفت زندانی 7 Prisoners 2021 + زیرنویس فارسی

دانلود فیلم هفت زندانی 7 Prisoners 2021 + زیرنویس فارسی

7.1/10 9,403
80نمره منتقدین
100% رضایت کاربران (1رای)
سال انتشار : محصول :
زیرنویس فارسی سانسور شده

ماتئوس 18 ساله برای فراهم کردن زندگی بهتر برای خانواده اش در کشور، شغلی را در یک انبار زباله در سائوپائولو برای رئیس جدیدش، لوکا، می پذیرد، اما در دنیای خطرناک قاچاق انسان گرفتار می شود.

فیلم هفت زندانی ۷ Prisoners 2021

فیلم “هفت زندانی” (Seven 7 Prisoners) محصول ۲۰۲۱ برزیل، داستان پسری ۱۸ ساله به نام ماتئوس را روایت می‌کند. ماتئوس برای بهبود شرایط زندگی خانواده‌اش، شغلی در محل دفن زباله سائو پائولو قبول می‌کند و زیر نظر رئیس جدیدش، لوکا، کار می‌کند. به‌زودی، ماتئوس وارد دنیای خطرناک قاچاق انسان می‌شود و با چالش‌های سختی روبرو می‌شود.

درباره فیلم

این فیلم جنایی و درام به کارگردانی الکساندر موراتو ساخته شده و توسط کمپانی‌های Noruz Films و O2 Filmes تولید و منتشر شده است. فیلمنامه “هفت زندانی” به‌طور مشترک توسط الکساندر موراتو و تاینا مانتسو نوشته شده است.

بازیگران اصلی فیلم شامل خودریگو سانتورو، جوسیاس دوارته، ویتور جولیان و کریستین مالهیروس هستند. فیلم اولین بار در ۶ سپتامبر ۲۰۲۱ در جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز به نمایش درآمد و سپس در ۱۱ نوامبر ۲۰۲۱ از طریق نتفلیکس در برزیل، آمریکا و دیگر کشورها منتشر شد.

فیلم “هفت زندانی” پس از پخش، با نقدهای مثبت بسیاری مواجه شد و به دلیل کارگردانی و فیلمنامه‌اش مورد تحسین قرار گرفت. این فیلم موفق به کسب جایزه بهترین فیلم خارجی زبان در جشنواره ونیز شد و نامزد دریافت جایزه Audience Award برای بهترین کارگردانی نیز گردید. الکساندر موراتو برای ساخت این فیلم، شش ماه با بازماندگان قاچاق انسان مصاحبه و تحقیقات گسترده‌ای انجام داده است.

  • ۴ شهریور ۱۴۰۳
  • 0
  • 1 بازدید

تریلر

دیدگاه‌ها 0

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(