دانلود فیلم مرز یاغیان Rebel Ridge 2024

دانلود فیلم مرز یاغیان Rebel Ridge 2024

7/10 25,289
100% رضایت کاربران (1رای)
سال انتشار : محصول :
همراه با نسخه دوبله فارسی زیرنویس فارسی سانسور شده

یک تفنگدار سابق در میان شبکه ای از فساد در شهرهای کوچک دست و پنجه نرم می کند که تلاش برای پرداخت وثیقه برای پسر عمویش به یک بن بست خشونت آمیز با رئیس پلیس محلی تبدیل می شود.

  • کیفیت 1080p
  • زبان
  • مدت زمان 131 دقیقه
  • بودجه 28,900,000 دلار

فیلم مرز یاغیان Rebel Ridge 2024

فیلم «مرز یاغیان» (Rebel Ridge) یک اثر اکشن، جنایی و هیجان‌انگیز محصول سال ۲۰۲۴ آمریکا درباره تری ریچموند، سرباز سابق نیروی دریایی (با بازی آرون پیر) است که برای کمک به آزادی پسرعمویش به شهر کوچک شلبی اسپرینگز می‌رود. اما در این مسیر، پس‌انداز او به طور ناعادلانه توسط یک پلیس فاسد محلی ضبط می‌شود. تری که برای بازپس‌گیری پول وثیقه تلاش می‌کند، ناخواسته درگیر توطئه‌ای پیچیده و شبکه‌ای از فساد محلی می‌شود.

درباره فیلم

فیلم «مرز یاغیان» (Rebel Ridge) یک اثر اکشن، جنایی و هیجان‌انگیز محصول سال ۲۰۲۴ آمریکا به کارگردانی جرمی سالنی‌یر است. این فیلم توسط دو کمپانی Bonneville Pictures و Film Science تولید شده و فیلمنامه آن نیز به دست خود جرمی سالنی‌یر نوشته شده است. «مرز یاغیان» از بازیگرانی همچون آرون پیر، دان جانسون، جیمز کرامول، دیوید دنمن، اموری کوئن، آناسوفیا راب و استیو زیسیس بهره می‌برد.

فیلم «مرز یاغیان» برای اولین بار در تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۲۴ توسط نتفلیکس به صورت همزمان در کشورهای مختلف از جمله آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، فرانسه، آلمان، اسپانیا و چندین کشور دیگر منتشر شد. در طول فیلم، تری با فساد گسترده محلی روبرو می‌شود که او را به درگیری خشونت‌آمیزی با رئیس پلیس شهر می‌کشاند.

تهیه‌کنندگی این فیلم را میکون بلر، تامارا گاگارین، دانیل جی. هفنر و چند نفر دیگر به‌طور مشترک برعهده داشته‌اند. موسیقی متن اثر توسط بروک بلر و ویل بلر ساخته شده و فیلم‌برداری آن را دیوید گالگو انجام داده است. «مرز یاغیان» با ترکیبی از هیجان، درام و اکشن، داستانی پرتنش و نفس‌گیر را به تصویر می‌کشد.

  • ۲۴ شهریور ۱۴۰۳
  • 0
  • 2 بازدید

تریلر

دیدگاه‌ها 0

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(