دانلود فیلم عملیات فورچن: نیرنگ جنگ Operation Fortune 2023

دانلود فیلم عملیات فورچن: نیرنگ جنگ Operation Fortune 2023

6.3/10 90,378
51نمره منتقدین
100% رضایت کاربران (1رای)
سال انتشار : محصول :
همراه با نسخه دوبله فارسی زیرنویس فارسی سانسور شده

مامور ویژه اورسون فورچون و تیم عاملش یکی از بزرگترین ستاره های سینمای هالیوود را به خدمت می گیرند تا در یک ماموریت مخفی به آنها کمک کند، زمانی که فروش یک فناوری جدید تسلیحاتی مرگبار تهدیدی برای برهم زدن نظم جهانی است.

فیلم عملیات فورچن: نیرنگ جنگ Operation Fortune: Ruse de Guerre 2023

داستان فیلم «عملیات فورچن: نیرنگ جنگ»، حول محور اورسون فورچن، یک مامور ویژه، می‌چرخد که با تیم خود برای مقابله با تهدیدی جهانی ناشی از فروش فناوری تسلیحاتی مرگبار تلاش می‌کند. برای موفقیت در این مأموریت، آنها تصمیم می‌گیرند تا یکی از بزرگترین ستاره‌های هالیوود را به خدمت بگیرند که این خود به داستان فیلم ابعاد کمدی و معمایی خاصی می‌بخشد.

درباره فیلم

«عملیات فورچن: نیرنگ جنگ» (Operation Fortune: Ruse de Guerre) به کارگردانی گای ریچی، ترکیبی از اکشن و کمدی معمایی است که در سال ۲۰۲۲ به نمایش درآمد. این اثر به دلیل داستان جذاب و بازی‌های قوی بازیگرانش، از جمله جیسون استاتهام، آبری پلازا و هیو گرانت، توجه بسیاری را جلب کرد.

فیلم که محصول مشترک آمریکا و چین است، با همکاری کمپانی‌های Miramax، STX Films و Tencent تولید شده و به عنوان پنجمین همکاری گای ریچی و جیسون استاتهام شناخته می‌شود. اکران آن از ۱۷ مارس ۲۰۲۲ در استرالیا آغاز شد و سپس در ایالات متحده نیز به نمایش درآمد.

نقدهای مثبتی که فیلم پس از اکران دریافت کرد، شامل تحسین سکانس‌های اکشن، کارگردانی خلاقانه و بازی‌های فوق‌العاده بازیگران بود. این عوامل باعث شدند تا «عملیات فورچن: نیرنگ جنگ» به یکی از آثار موفق گای ریچی تبدیل شود.

  • ۴ مرداد ۱۴۰۳
  • 0
  • 4 بازدید

تریلر

دیدگاه‌ها 0

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(