دانلود فیلم طعم چیزها The Taste of Things 2023 + دوبله فارسی

دانلود فیلم طعم چیزها The Taste of Things 2023 + دوبله فارسی

7.4/10 10,966
80نمره منتقدین
100% رضایت کاربران (1رای)
سال انتشار : محصول :
همراه با نسخه دوبله فارسی سانسور شده

داستان Eugenie، آشپز محترم، و Dodin - سرآشپز لذیذی که او در 20 سال گذشته برایش کار کرده است.

  • کیفیت 1080p
  • زبان
  • مدت زمان 135 دقیقه
  • رده سنی PG-13

فیلم طعم چیزها The Taste of Things 2023

فیلم “طعم چیزها” یا “اشتیاق دودن بوفان” در سال ۱۸۸۵ در فرانسه رخ می‌دهد. داستان درباره زنی به نام یوجنی است. او به مدت ۲۰ سال سرآشپز رستوران معروف دودین بوده است. رابطه عاطفی میان یوجنی و دودین، که سال‌ها در آشپزخانه با هم کار کرده‌اند، منجر به خلق غذاهایی می‌شود که حتی سرشناس‌ترین سرآشپزها را تحت تأثیر قرار می‌دهد. اما وقتی دودین با مخالفت یوجنی به ازدواج مواجه می‌شود، برای نخستین بار تصمیم می‌گیرد غذاهایی ویژه برای عشق خود آماده کند.

درباره فیلم

فیلم “اشتیاق دودن بوفان” (The Taste of Things) با نام اصلی “La passion de Dodin Bouffant” یک درام تاریخی و عاشقانه است که در سال ۲۰۲۳ به کارگردانی تران آن هونگ ساخته شده است. فیلم “طعم چیزها” توسط Curiosa Films، Gaumont و France 2 Cinéma تولید شده و فیلمنامه آن نیز توسط تران آن هونگ نوشته شده است. بازیگرانی چون ژولیت بینوش، بونوآ ماژیمل و بانی شاگنو-راوآر در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم در تاریخ ۲۴ مه ۲۰۲۳ در جشنواره کن (Cannes Film Festival) نمایش داده شد. پس از حضور در جشنواره‌های بین‌المللی دیگر، در ۸ نوامبر ۲۰۲۳ توسط Gaumont در فرانسه و IFC Films در آمریکا اکران شد و توانست ۲.۳ میلیون دلار فروش کند. این فیلم به‌طور همزمان در کشورهای مختلف از جمله آمریکا، انگلستان، کانادا و استرالیا به صورت آنلاین منتشر شد.

“اشتیاق دودن بوفان” موفق به کسب ۵ جایزه و نامزدی برای ۱۹ جایزه دیگر شد. از جمله نامزدی‌ها می‌توان به بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر زن، بهترین فیلم خارجی زبان و بهترین فیلمبرداری اشاره کرد. فیلم “طعم چیزها” بر اساس رمانی به نام “حماسه پرشور دودن بوفان” نوشته مارسل روف ساخته شده و به عنوان فیلم منتخب فرانسه برای شرکت در نود و ششمین دوره جوایز اسکار در بخش بهترین فیلم بلند بین‌المللی انتخاب شد.

  • ۱ شهریور ۱۴۰۳
  • 0
  • 1 بازدید

تریلر

دیدگاه‌ها 0

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(