دانلود فیلم زمانی تایگر وجود داشت Ek Tha Tiger 2012 + دوبله فارسی

دانلود فیلم زمانی تایگر وجود داشت Ek Tha Tiger 2012 + دوبله فارسی

5.6/10 39,169
100% رضایت کاربران (1رای)
سال انتشار : محصول :
همراه با نسخه دوبله فارسی سانسور شده

ببر جاسوس برتر هند و عشقش زویا با دنیای تاریک اطلاعات و جاسوسی مبارزه می کنند که سربازانش را از دوست داشتن دشمن منع می کند.

  • کیفیت 1080p
  • زبان ,
  • مدت زمان 132 دقیقه
  • درآمد کلی 60,000,000 دلار
  • رده سنی Not Rated

فیلم زمانی تایگر وجود داشت Ek Tha Tiger 2012

فیلم “زمانی تایگر وجود داشت” (Ek Tha Tiger) محصول ۲۰۱۲، داستان یک افسر اطلاعاتی هندی به نام تایگر (با بازی سلمان خان) را روایت می‌کند. تایگر برای نظارت بر فعالیت‌های یک دانشمند که احتمالاً اطلاعات خود را با سازمان دفاعی پاکستان به اشتراک می‌گذارد، به دوبلین، ایرلند فرستاده می‌شود. در تلاش برای ملاقات با دانشمند، تایگر به یکی از نزدیکان او به نام زویا (با بازی کاترینا کایف) نزدیک می‌شود. اما وقتی تایگر به زویا که خود یک افسر اطلاعاتی پاکستانی است، عاشق می‌شود، ماموریت به طور کامل از کنترل خارج می‌شود.

درباره فیلم

فیلم “زمانی تایگر وجود داشت” (Ek Tha Tiger) به “Once There Was a Tiger” نیز شناخته می‌شود. یک فیلم اکشن، ماجراجویی، عاشقانه و درام هندی است که در سال ۲۰۱۲ توسط کبیر خان کارگردانی شد. این فیلم توسط سه کمپانی CounterPunch Studios، Fantastic Films و Prime Focus تولید شد. فیلمنامه آن توسط آدیتیا چوپرا، کبیر خان و نیلش میسرا نوشته شده است.

سلمان خان، کاترینا کایف، رانویر شوری، گیریش کارناد و دیگر هنرمندان برجسته در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند. این فیلم برای اولین بار در تاریخ ۱۵ اوت ۲۰۱۲ در سینماهای هندوستان اکران شد و با فروش حدود ۶۲.۵ میلیون دلار در گیشه موفق عمل کرد. در ۱۹ نوامبر ۲۰۱۶، فیلم “زمانی تایگر وجود داشت” به صورت آنلاین از طریق سرویس استریم آمازون پرایم منتشر شد.

این فیلم به دلیل موفقیت‌هایش در جشنواره‌های بین‌المللی، ۱۹ جایزه از جمله بهترین فیلم و بهترین بازیگر نقش اول مرد و زن را به دست آورد و نامزد ۱۶ جایزه دیگر شد. “زمانی تایگر وجود داشت” اولین قسمت از مجموعه فیلم‌های جاسوسی تایگر در دنیای سینمایی YRF است. قسمت دوم با نام “تایگر زنده است” (Tiger Zinda Hai) در سال ۲۰۱۷ و قسمت سوم با عنوان “تایگر ۳” (Tiger 3) در سال ۲۰۲۳ اکران شد.

شما می‌توانید این فیلم را از سایت تی وی دانلود با سه کیفیت به صورت آنلاین تماشا یا دانلود کنید.

  • ۱۱ شهریور ۱۴۰۳
  • 0
  • 0 بازدید

دیدگاه‌ها 0

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(