دانلود فیلم ددپول 3 و ولورین Deadpool & Wolverine 2024 + دوبله فارسی

دانلود فیلم ددپول 3 و ولورین Deadpool & Wolverine 2024 + دوبله فارسی

8.2/10 106,765
100% رضایت کاربران (14رای)
سال انتشار : محصول :
همراه با نسخه دوبله فارسی سانسور شده

در فیلم ددپول ۳ و ولورین: پس از آگاهی یافتن ولورین و ددپول از یک تهدید عظیم که می‌تواند تمام جهان را نابود کند، آن‌ها تصمیم می‌گیرند با همکاری و تلاش مشترک به مقابله با این دشمن بپردازند و...

  • کیفیت 1080p
  • زبان
  • مدت زمان 127 دقیقه
  • بودجه 200,000,000 دلار
  • رده سنی R

فیلم ددپول ۳ و ولورین Deadpool & Wolverine 2024

فیلم “ددپول ۳ و ولورین” (Deadpool and Wolverine) ۲۰۲۴ داستانی را روایت می‌کند که در آن ولورین (با بازی هیو جکمن) در حال بهبودی از جراحاتش است. او مجبور می‌شود با ددپول (با بازی رایان رینولدز) متحد شود تا یک دشمن مشترک را شکست دهند.

درباره فیلم

این فیلم که با عنوان “ددپول ۳” (Deadpool 3) نیز شناخته می‌شود، یک اثر اکشن، کمدی، علمی‌تخیلی، درام و هیجان‌انگیز است. کارگردانی آن را شاون لوی (Shawn Levy) برعهده دارد و محصول سال ۲۰۲۴ کشورهای آمریکا و چین است. تولید این فیلم توسط کمپانی‌های Marvel Studios، ۲۰th Century Studios و ۲۱Laps Entertainment انجام شده است. فیلمنامه توسط رت ریس، پال ورنیک، زب ولز، رایان رینولدز و شاون لوی نوشته شده است.

در فیلم “ددپول ۳ و ولورین”، بازیگرانی همچون رایان رینولدز، هیو جکمن، مورنا باکارین، متیو مک‌فادین، اما کورین، برایانا هیلدبرند، پاتریک استوارت و دیگران ایفای نقش می‌کنند. “ددپول و ولورین” اولین بار در ۲۶ جولای ۲۰۲۴ توسط کمپانی Walt Disney Studios Motion Pictures در سینماهای آمریکا و انگلستان و توسط کمپانی Forum Hungary در سینماهای مجارستان اکران شد. سپس توسط سرویس استریم دیزنی پلاس (+Disney) در کشورهای مختلف به صورت اینترنتی منتشر گردید.

تهیه‌کنندگی فیلم “ددپول ۳ و ولورین” را کوین فایگی، رایان رینولدز، شاون لوی و دیگران به عهده داشته‌اند. موسیقی متن اثری از راب سیمونسن است و فیلمبرداری توسط جرج ریچموند انجام شده است. فیلم “ددپول ۳” بر اساس شخصیت ددپول از مارول کامیکس ساخته شده است. این فیلم سی و چهارمین اثر در دنیای سینمایی مارول و دنباله‌ای بر فیلم‌های “ددپول” (Deadpool 2016) و “ددپول ۲” (Deadpool 2 2018) است.

توسعه قسمت سوم “ددپول” در نوامبر ۲۰۱۶ توسط فاکس قرن بیستم آغاز شد. اما پس از خرید این شرکت توسط والت دیزنی در مارس ۲۰۱۹، به تعلیق درآمد. سپس مارول استودیوز نظارت بر این پروژه را به عهده گرفت و تولید فیلم جدید را آغاز کرد. هیو جکمن در آگوست ۲۰۲۲ تصمیم گرفت نقش ولورین را بار دیگر ایفا کند. فیلمبرداری در می ۲۰۲۳ در لندن و استودیوهای پاین‌وود در باکینگهام‌شر انگلستان آغاز شد و فیلمبرداری اضافی نیز در نورفک صورت گرفت.

  • ۹ مرداد ۱۴۰۳
  • 0
  • 710 بازدید

تریلر

دیدگاه‌ها 0

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(