دانلود فیلم داستان شگفت انگیز هنری شوگر 2023 + زیرنویس فارسی

دانلود فیلم داستان شگفت انگیز هنری شوگر 2023 + زیرنویس فارسی

7.4/10 74,145
100% رضایت کاربران (1رای)
سال انتشار : محصول :
زیرنویس فارسی سانسور شده

تواریخ داستان‌های مختلفی را روایت می‌کند، اما داستان اصلی، هنری شوگر را دنبال می‌کند که می‌تواند با کمک کتابی که دزدیده است، اشیا را ببیند و آینده را پیش‌بینی کند.

  • کیفیت 1080p
  • زبان
  • مدت زمان 40 دقیقه
  • رده سنی PG

فیلم داستان شگفت انگیز هنری شوگر The Wonderful Story of Henry Sugar 2023

فیلم «داستان شگفت انگیز هنری شوگر» (The Wonderful Story of Henry Sugar) محصول ۲۰۲۳ داستان مردی ثروتمند به نام هنری شوگر (با بازی بندیکت کامبربچ) را روایت می‌کند. او درباره فردی می‌شنود که توانایی دیدن بدون استفاده از چشمانش را دارد. هنری شوگر تصمیم می‌گیرد این مهارت عجیب را یاد بگیرد تا بتواند در بازی‌های قمار تقلب کند و از این توانایی بهره ببرد.

درباره فیلم

این فیلم کوتاه، ماجراجویی، کمدی و درام به کارگردانی وس اندرسون ساخته شده و توسط کمپانی‌های American Empirical Pictures و Netflix تولید شده است. فیلم‌نامه توسط وس اندرسون نوشته شد و ستارگانی چون رالف فاینز، روپرت فرند، بن کینگزلی، ریچارد آیوادی و دو پتل در آن حضور دارند.

«داستان شگفت‌انگیز هنری شوگر» اولین بار در ۱ سپتامبر ۲۰۲۳ در جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز به نمایش درآمد و سپس در ۲۰ سپتامبر در سینماهای منتخب آمریکا اکران شد. این فیلم در نهایت در ۲۷ سپتامبر ۲۰۲۳ توسط نتفلیکس به صورت آنلاین در بسیاری از کشورها منتشر شد.

این فیلم براساس مجموعه داستان‌های کوتاه «داستان شگفت‌انگیز هنری شوگر و شش داستان دیگر» نوشته رولد دال تولید شد. همینطور دومین اقتباس وس اندرسون از آثار دال پس از انیمیشن «آقای فاکس شگفت‌انگیز» است. فیلم به سه فصل تقسیم شده و هنری شوگر نقش پیونددهنده‌ی این فصول را دارد. این اثر اولین فیلم از مجموعه فیلم‌های کوتاه چهار قسمتی است که از داستان‌های رولد دال اقتباس شده‌اند.

شما می‌توانید این فیلم را از سایت تی وی دانلود با سه کیفیت به صورت آنلاین تماشا یا دانلود کنید.

  • ۸ شهریور ۱۴۰۳
  • 0
  • 1 بازدید

تریلر

دیدگاه‌ها 0

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(