دانلود فیلم ثروت جنگ Fortunes of War 2024 + دوبله فارسی

دانلود فیلم ثروت جنگ Fortunes of War 2024 + دوبله فارسی

3.7/10 134
100% رضایت کاربران (1رای)
سال انتشار : محصول :
همراه با نسخه دوبله فارسی سانسور شده

گروه کوچکی از کماندوهای بریتانیایی پس از یورش در نرماندی با همرزمان خود قطع می شوند.

  • کیفیت 1080p
  • زبان
  • مدت زمان 85 دقیقه

فیلم ثروت جنگ Fortunes of War 2024

در فیلم جدید “ثروت جنگ” (Fortunes of War 2024)، وقتی که یک عملیات مخفیانه در نرماندی به شکست می‌خورد، گروهی از کماندوهای بریتانیایی از هم جدا می‌شوند و ارتباطشان با باقی نیروها قطع می‌شود. این گروه که درون یک انبار محبوس شده و تحت محاصره نیروهای دفاعی قرار دارند، با شرایطی بسیار دشوار روبرو می‌شوند. اما در حالی که بقا در چنین وضعیتی به نظر غیرممکن می‌رسد، یک کشف غیرمنتظره به آن‌ها فرصتی برای فرار از این مخمصه فراهم می‌آورد.

درباره فیلم

فیلم “ثروت جنگ” (یا “گنج‌های جنگ” با نام انگلیسی “Fortunes of War”) یک اثر اکشن، جنگی، درام و هیجان‌انگیز است. این فیلم محصول سال ۲۰۲۴ انگلستان و به کارگردانی بیل توماس (Bill Thomas) ساخته شده است.

Picture Perfect کمپانی تولیدکننده این فیلم است. فیلمنامه آن توسط بیل توماس و ایان توماس نوشته شده است. در این فیلم، هنرمندانی نظیر سوفی کریگ، جیمز الیور ویتلی، آسان نجی، باب کرایر، مگ فورگان، دانیل تراس، مارک کیتو، دنیل آزگود، مکس گیتس، استنلی جی براون، ریو سواتون، مارتین هیلیارد، آلن رلف، مایکل هسلوپ، جان لی پلت، کامرون ساوتی و الکس بیوان به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم “ثروت جنگ” اولین بار در تاریخ ۱۹ فوریه ۲۰۲۴ توسط کمپانی ۱۰۱Films در سینماهای انگلستان و آمریکا اکران شد. سپس از طریق سرویس استریم آمازون پرایم ویدیو (Amazon Prime Video) در کشورهای مختلف منتشر گردید. این کشورها شامل آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، سوئد، فنلاند، دانمارک، تایوان، تونس، لوکزامبورگ، آفریقای جنوبی، سوئیس، آرژانتین، اندونزی و سایر کشورها هستند.

تهیه‌کنندگی فیلم بر عهده فیل هانت، کامپتون راس، لوسی سندرز، جیت تاکرار، لوسیندا رودز تاکرار، دیوید آندروود و مایکل واکر بوده است. تدوین فیلم توسط فیلیپ پری و فیلمبرداری آن توسط آندره‌آ گامبادورو انجام شده است.

فیلم “ثروت جنگ” در جشنواره‌های بین‌المللی موفق به کسب ۱۳ جایزه شد. این جوایز شامل بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین تهیه‌کننده، بهترین فیلم اکشن، بهترین فیلمبرداری و بهترین بازیگر مرد است. همچنین، این فیلم نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم بلند نیز گردید.

  • ۳ مرداد ۱۴۰۳
  • 0
  • 7 بازدید

دیدگاه‌ها 0

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(