دانلود فیلم ایرانی ابد و یک روز Life and a Day 2016 (رایگان)

دانلود فیلم ایرانی ابد و یک روز Life and a Day 2016 (رایگان)

8.2/10 17,755
100% رضایت کاربران (1رای)
سال انتشار : محصول :

سمیه، کوچکترین دختر یک خانواده فقیر، در حال ازدواج است و ترس بر تک تک اعضای خانواده در مورد چگونگی غلبه بر مشکلات پس از رفتن او غالب شده است.

  • کیفیت 1080p
  • زبان
  • مدت زمان 112 دقیقه

فیلم ایرانی ابد و یک روز Life and a Day 2016

در فیلم ایرانی “ابد و یک روز”، خانواده‌ای در مواجهه با چالش‌های متعدد از جمله اعتیاد، فقر، بیکاری و به ویژه مشکلات عاطفی میان اعضای خود قرار دارند. در جریان آماده‌سازی برای مراسم عروسی دختر خانواده، سمیه، موقعیت‌های مختلفی به وجود می‌آید که تأثیرات قابل توجهی بر روابط خانوادگی می‌گذارد و منجر به بروز اتفاقات جدید و تغییرات در تعاملات میان اعضای خانواده می‌شود.

درباره فیلم

فیلم ایرانی “ابد و یک روز” درام ایرانی به کارگردانی و نویسندگی سعید روستایی و تهیه‌کنندگی سعید ملکان، محصول سال ۱۳۹۴ است. این فیلم با بازی پیمان معادی، نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار، شبنم مقدمی، ریما رامین‌فر و مهدی قربانی، توجه بسیاری از تماشاگران و منتقدان را جلب کرد. “ابد و یک روز” موفق به کسب نه سیمرغ بلورین، از جمله سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر شد و رکوردهای زیادی را در این جشنواره، همچنین در شانزدهمین جشن حافظ، دهمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران و هجدهمین جشن سینمای ایران ثبت کرد.

داستان فیلم حول سمیه (با بازی پریناز ایزدیار) می‌چرخد که به زودی قرار است به عقد مردی افغان درآید. اما او با تردیدهایی روبه‌روست، چرا که وابستگی‌های زیادی به خانه‌ای که در آن زندگی می‌کند، دارد. خانواده سمیه با مشکلاتی از جمله اعتیاد، فقر، بیکاری و نارضایتی‌های خانوادگی مواجه است. سمیه همچنین مسئولیت مادر پیر و ناتوانش را به عهده دارد و در کنار آن، برادران و خواهرانش نیز به طور مداوم با یکدیگر دچار نزاع هستند.

فیلم ایرانی “ابد و یک روز” نخستین بار در بخش سودای سیمرغ سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و در تاریخ ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ در سینماهای ایران اکران شد.

  • ۲ مرداد ۱۴۰۳
  • 0
  • 7 بازدید

تریلر

دیدگاه‌ها 0

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(