دانلود فیلم اولین گاو First Cow 2019 + دوبله فارسی

دانلود فیلم اولین گاو First Cow 2019 + دوبله فارسی

7.1/10 22,241
89نمره منتقدین
100% رضایت کاربران (1رای)
سال انتشار : محصول :
همراه با نسخه دوبله فارسی سانسور شده

یک آشپز ماهر به غرب سفر کرده و به گروهی از تله‌گذاران خز در اورگان پیوسته است، اگرچه او فقط با یک مهاجر چینی که به دنبال ثروت اوست، ارتباط واقعی پیدا می‌کند. به زودی این دو در یک تجارت موفق با یکدیگر همکاری می کنند.

فیلم اولین گاو First Cow 2019

در فیلم «اولین گاو» یک آشپز ماهر و کم‌حرف، که توسط جان ماگارو به تصویر کشیده شد، به غرب سفر می‌کند و به گروهی از شکارچیان مستقر در منطقه اورگان ملحق می‌شود. در این گروه، او تنها با یک مهاجر چینی، که توسط اوریون لی بازی شد، ارتباط برقرار می‌کند. او در این مدت، علاوه بر تلاش برای کسب ثروت شخصی‌اش، با چالش‌ها و موقعیت‌های غیرمنتظره‌ای روبرو می‌شود که به سرعت تغییرات زیادی را در زندگی او به همراه می‌آورد.

درباره فیلم

فیلم سینمایی «اولین گاو» (First Cow) یک اثر وسترن دراماتیک آمریکایی است که توسط کلی رایکارد کارگردانی و در سال ۲۰۱۹ منتشر شد. این فیلم با حضور بازیگران برجسته‌ای نظیر عالیه شوکت، جان ماگارو، دیلن اسمیت، رایان فایندلی، کلیتون نمرو، اوریون لی، پاتریک دی. گرین، یوئین برمنر، جرید کاسوفسکی، رنه اوبرژونوا، جین لوک بوشرو، جب بریر و جانی کیتینگ به تصویر درآمد.

سینمایی «اولین گاو» بر اساس رمان “نیمه جان” نوشته جاناتان ریموند تولید شد و به دلیل داستان جذاب و اجرای فوق‌العاده‌اش، توانست توجه منتقدان را جلب کند. این فیلم موفق به کسب ۲۲ جایزه و نامزدی برای دریافت ۱۳۹ جایزه معتبر از جشنواره‌های بین‌المللی فیلم شد.

شما می‌توانید دوبله فارسی این فیلم را از سایت تی وی دانلود، در سه کیفیت به صورت آنلاین تماشا یا دانلود کنید.

  • ۳۰ تیر ۱۴۰۳
  • 0
  • 2 بازدید

دیدگاه‌ها 0

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(