دانلود فیلم آکادمی کلکس Kleks Academy 2023 + دوبله فارسی

دانلود فیلم آکادمی کلکس Kleks Academy 2023 + دوبله فارسی

4.6/10 1,555
100% رضایت کاربران (1رای)
سال انتشار : محصول :
همراه با نسخه دوبله فارسی سانسور شده

دختر نوجوان آدا به آکادمی اسرارآمیز Kleks می رسد، جایی که عبور از دنیای افسانه ها و رسیدن به مرزهای تخیل امکان پذیر است. او همچنین راهی برای کشف پنهان ترین راز خانوادگی خود کشف می کند.

  • کیفیت 1080p
  • زبان
  • مدت زمان 130 دقیقه

فیلم آکادمی کلکس Kleks Academy 2023

فیلم “آکادمی کلکس” (Kleks Academy) درباره دختری نوجوان به نام آدا است که به آکادمی اسرارآمیزی به نام کلکس می‌پیوندد. او در این مدرسه عجیب و جادویی به کشف دنیای افسانه‌ها و تخیل می‌پردازد. با کمک معلمی باهوش و غیرعادی، آدا توانایی‌های منحصر به فرد خود را تقویت می‌کند و در مسیر کشف بزرگترین راز خانوادگی‌اش قدم می‌گذارد.

درباره فیلم

فیلم “آکادمی کلکس” فانتزی، ماجراجویی و خانوادگی در سال ۲۰۲۳ توسط ماسیج کاولسکی در کشور لهستان ساخته شده است. آکادمی کلکس محصول مشترک کمپانی‌های Open Mind Production، Bajka Pana Kleksa و Mazowiecki i Warszawski Fundusz Filmowy است. فیلمنامه این فیلم توسط کریستوف گورزنی و آگنیشکا کروک به نگارش درآمده و بازیگرانی همچون توماش کوت، آنتونیا لیتوینیاک و پیوتر فرونچوسکی در آن ایفای نقش می‌کنند.

سینمایی “آکادمی کلکس”  در ۱۸ دسامبر ۲۰۲۳ توسط کمپانی Next Film در سینماهای لهستان اکران شد و سپس به صورت اینترنتی از طریق نتفلیکس در کشورهای مختلف از جمله آمریکا، انگلستان، کانادا و دیگر نقاط جهان منتشر شد. این فیلم در جشنواره‌های مختلف حضور پیدا کرده و نامزد دریافت جایزه بهترین چهره‌پردازی در جشنواره Polish Film Awards شد. همچنین این فیلم براساس رمانی از یان برژوا ساخته شده است.

شما می‌توانید این فیلم را از سایت تی وی دانلود با سه کیفیت به صورت آنلاین تماشا یا دانلود کنید.

  • ۲۴ شهریور ۱۴۰۳
  • 0
  • 3 بازدید

تریلر

دیدگاه‌ها 0

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(