دانلود فیلم آسیب دیده Damaged 2024

دانلود فیلم آسیب دیده Damaged 2024

4.6/10 4,932
100% رضایت کاربران (1رای)
سال انتشار : محصول :
همراه با نسخه دوبله فارسی زیرنویس فارسی سانسور شده

دن لاوسون، کارآگاه شیکاگو، به اسکاتلند سفر می کند تا با اسکاتلندی دت ارتباط برقرار کند. بوید، پس از ظهور مجدد یک قاتل زنجیره ای که جنایاتش با پرونده حل نشده ای مطابقت دارد که 5 سال قبل در شیکاگو به آن پرداخته است.

  • کیفیت 1080p
  • زبان
  • مدت زمان 97 دقیقه
  • رده سنی R

فیلم آسیب دیده Damaged 2024

فیلم “آسیب دیده” (Damaged) محصول ۲۰۲۴، داستان یک قاتل زنجیره‌ای خطرناک در اسکاتلند را روایت می‌کند. وقتی این قاتل ترس و وحشت به پا می‌کند، مقامات محلی با کارآگاه دن لاوسون، با بازی ساموئل ال. جکسون، از شیکاگو تماس می‌گیرند و درخواست کمک می‌کنند. دن لاوسون متوجه شباهت‌های این قتل‌ها با پرونده‌ای قدیمی که پنج سال پیش در شیکاگو پیگیری کرده بود، می‌شود.

درباره فیلم

این فیلم اکشن، جنایی و هیجان‌انگیز به کارگردانی تری مک دونا (Terry McDonough) و تولید شده توسط High Five Films، BondIt Media Capital و Extra People است. فیلمنامه آن را پل آنیلو، جیانی کاپالدی و کوجی استیون ساکای نوشته‌اند. بازیگران اصلی فیلم شامل ساموئل ال. جکسون، ونسان کسل و جان هانا هستند.

فیلم “آسیب دیده” برای نخستین بار در تاریخ ۱۲ آوریل ۲۰۲۴ توسط Signature Entertainment در انگلستان و Lionsgate در آمریکا اکران شد. سپس، این فیلم به صورت آنلاین در کشورهای مختلف از جمله کانادا، استرالیا و برزیل توسط Red Sea Media منتشر شد.

تهیه‌کنندگی فیلم به عهده جان آدامز، پل آنیلو و متیو هلدرمن است. موسیقی متن اثر آندره‌آ ریدولفی و فیلمبرداری آن توسط ماتیاس پوچ انجام شده است. تدوین فیلم نیز به عهده شان آلبرتسون و تیم او بوده است. در این فیلم، ساموئل ال. جکسون و ونسان کسل در نقش دو کارآگاه با گذشته‌های تاریک، تلاش می‌کنند تا قبل از اینکه قاتل زنجیره‌ای بی‌رحم قربانی بعدی خود را انتخاب کند، او را متوقف کنند.

  • ۱۶ شهریور ۱۴۰۳
  • 0
  • 4 بازدید

تریلر

دیدگاه‌ها 0

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(